Miten selittää miehen lapsille että
ei halua heitä fb-kavereiksi?
Ovat mukavia nuoria mutta haluan pitää jotain rajaa siinä, mikä on minun yksityiselämääni ja minkä haluan jakaa heidän (ja heidän kautta äitinsä) kanssa. Miten selittää tämä 11-17-vuotiaille..?
Kommentit (12)
Että haluat pitää rajan siinä, mitä jaat lasten kanssa. Haluat jakaa facebook-asiat vain aikuisten ystäviesi kanssa samalla tavalla kuin kaikilla ihmisillä on oikeus myös omiin juttuihinsa.
mutta piilotat heiltä kaiken minkä haluat piilottaa.
nuorisolla on yleensä satoja fb-kavereita, ei ne sun jutuistas jaksa kiinnostua!
ihme nipottaja olet!
Borgå?!? Oon pettynyt suhun. Ootko masentunut :´(
kyllä ottavat kuvia mm. uusista vaatteistani, huoneistamme, leipomuksistani jne jne ja sanovat näyttävänsä äidilleen. Luulen, että äiti on pyytänyt heitä tekemään niin.
ap
nuorisolla on yleensä satoja fb-kavereita, ei ne sun jutuistas jaksa kiinnostua!
ihme nipottaja olet!
Voit estää heitä näkemästä päivityksiäsi, kuviasi tms. Opettele käyttämään sovellusta kunnolla.
Jos kyse on kuitenkin perheenjäsenistä, on ystäväpyynnön hylkääminen mielestäni aika tylyä.
Vai valitatko FB:ssa miehesi lapsista siellä? Mitä väliä, jos lasten äiti stalkkaa sinua? Ehkä olet hänen idoli?
Itsetuntoa nyt hieman.
Miten noin laimea vastaus
Borgå?!? Oon pettynyt suhun. Ootko masentunut :´(
jos et heidän kaveripyyntöään hyväksy. Olette kuitenkin samaa perhettä.
Sehän on ihan helppoa tehdä niin että näytät vain haluamasi heille. Tylyähän se on perhenjäsenien pyynnöstä kieltäytyä.
kysehän on lapsista ja heille voi aivan hyvin perustella, että ei ota lapsia facebooko kavereiksi.
Jos tuo valokuvaaminen on totta niin en ainakana suostuisi, miehen exähän kyttää elämääänne oikein urakalla. Itseasiassa kieltäisin tuon kuvaamisenkin, joku raja sentään.
kaveeraa fb:ssa alle 18-vuotiaiden kanssa. Se 17v unohtaa tämän ensi vuoteen mennessä..