Jotenkin karmeeta, että täällä sitä vaan jutustellaan murhaajien kanssa..!
A.A:n tapauksesta tuli mieleen, että kaikenlaisia tyyppejä sitä täälläkin siis tosiaan pyörii. Ja ehkä jopa palstaillessasi jonkun murhaajan kanssa, olet vielä sitä mieltä, että kylläpä fiksu kirjoittaja, ja pistät hymiötä sun muuta menemään, kun teillä niin synkkaa..
Kommentit (26)
joka on seuraavan päivän lööpeissä
Tässä taas terve muistutus siitä, että kenellä tahansa saattaa kilahtaa. KENELLÄ TAHANSA. Vaikka juurikin sillä omakotitalossa hyvällä alueella asuvalla tupperi/me&i -mammalla, jolla on mukava mies ja ihanat lapset.
esim minä en voisi murhata ihan vaan sen takia että siitä joutuisi linnaann ja lasten elämä menisi piloille. Täytyy todella olla realiteetit hukassa jos ei osaa laskea 1+1.
esim minä en voisi murhata ihan vaan sen takia että siitä joutuisi linnaann ja lasten elämä menisi piloille. Täytyy todella olla realiteetit hukassa jos ei osaa laskea 1+1.
Sinä valehtelet itsellesi. Sopiva paikka sopiva aika ja sopiva mielentila niin siinä sitä ollaan. Seisot suu auki tyhjä ilme silmilläsi kädet ja sakset verissä.. Sakset putoavat lumihankeen ja sinä lysähdät polvillesi itkemään. Miten tässä näin kävi. KOHTALO. waitht!
niin, että tappaa jonkun. Osa muuten tappaa itsensä tai muuten alkoholisoituu tai semmosta itsetuhoa.
Ja jotkut eivät kilahda ikinä mitenkään.
Jännempää on ollut kun on jutustellut livenä ja sitten kuullut jälkeenpäin että mitä kukakin oli miehiään. Ja naisiaan. Ihan asiallisia siinä kohdassa ja mitä sitten muuten tehneet niin mitäpä se minulle kuuluu. Tai jos kuului niin so what.