Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin karmeeta, että täällä sitä vaan jutustellaan murhaajien kanssa..!

Vierailija
26.03.2010 |

A.A:n tapauksesta tuli mieleen, että kaikenlaisia tyyppejä sitä täälläkin siis tosiaan pyörii. Ja ehkä jopa palstaillessasi jonkun murhaajan kanssa, olet vielä sitä mieltä, että kylläpä fiksu kirjoittaja, ja pistät hymiötä sun muuta menemään, kun teillä niin synkkaa..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännempää on ollut kun on jutustellut livenä ja sitten kuullut jälkeenpäin että mitä kukakin oli miehiään. Ja naisiaan. Ihan asiallisia siinä kohdassa ja mitä sitten muuten tehneet niin mitäpä se minulle kuuluu. Tai jos kuului niin so what.

Vierailija
22/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on seuraavan päivän lööpeissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas terve muistutus siitä, että kenellä tahansa saattaa kilahtaa. KENELLÄ TAHANSA. Vaikka juurikin sillä omakotitalossa hyvällä alueella asuvalla tupperi/me&i -mammalla, jolla on mukava mies ja ihanat lapset.

Vierailija
24/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim minä en voisi murhata ihan vaan sen takia että siitä joutuisi linnaann ja lasten elämä menisi piloille. Täytyy todella olla realiteetit hukassa jos ei osaa laskea 1+1.

Vierailija
25/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim minä en voisi murhata ihan vaan sen takia että siitä joutuisi linnaann ja lasten elämä menisi piloille. Täytyy todella olla realiteetit hukassa jos ei osaa laskea 1+1.

Sinä valehtelet itsellesi. Sopiva paikka sopiva aika ja sopiva mielentila niin siinä sitä ollaan. Seisot suu auki tyhjä ilme silmilläsi kädet ja sakset verissä.. Sakset putoavat lumihankeen ja sinä lysähdät polvillesi itkemään. Miten tässä näin kävi. KOHTALO. waitht!

Vierailija
26/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että tappaa jonkun. Osa muuten tappaa itsensä tai muuten alkoholisoituu tai semmosta itsetuhoa.

Ja jotkut eivät kilahda ikinä mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän