Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eih... Miksi mä luin nuo Ulvilan murhajutut?
26.03.2010 |
Nyt en pääse eroon tuosta asiasta. Se on niin järkyttävää ja oksettavaa. Sen naisenhan täytyy olla täysi hirviö.
Kommentit (22)
minussa mitään tunteita :-/ Paitsi tietysti lasten kohtaloa mietin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lisäksi poliisi kaipasi tutkinnan yhteydessä tietoja pariskunnan aiemmista riidoista. Näyttää siltä, että on ollut aihetta epäillä nimenomaan naisen olleen väkivaltainen suhteessa aiemminkin.