Jee, minä EN ole raskaana, vieläkään!!!
Kirjoitin tänne pari päivää sitten, miten olin helpottunut negatiivisesta raskaustestistä, vaikka menkat viikon myöhässä.
Jokunen negatiivinen aavelainen kehoitti tekemään testin uudelleen parin päivän päästä, koska "Silloin voi jo näyttää plussaa".
Nyt tein, ja negaa näyttää edelleenkin ja testipissiä kun pyyhin, niin huomasin, että menkat on alkaneet!
Kiitos elämä, toisen kerran!! =))
Kommentit (4)
Lapsia neljä, minä 37 ja mies 38v.
Elintilaa asunnossa vain vähän jokaiselle (100 neliötä). Henkinen ja fyysinen jaksu riittää vain näille, jotka ovat jo olemassa ja ovatkin hyvin rakkaita, mutta enempään ei olisi pystytty, en minä enkä mies, eikä me yhdessä.
Keskeytys olisi ollut minulle liian kova paikka, en hyväksy, mutta pakon edessä olisin siihen mennyt.
Ehkäisynä kortsu, joka jää nyt tähän. Joko mies tai minä mennään sterilisaatioon, se on sovittu.
(Ja joo, tiedän: Sekään ei ole satavarma)
T. ap
luin viimeksikin kun kirjoitit ja mulla sama juttu muutaman päivän päästä edessä. Meillä siis hajos kortsu viikko sitten ja nyt odottelen että pääsisin testiä tekemään ettei tarttis elää tässä piinaavassa jännityksessä.
Huh, kuinka paljon ahdistaakin... Lapset on jo meilläkin tehty ja lisää ei ole tarkoitus saada. Mun omat voimavarat ei riittäis enää yhteenkään raskaus tai vauva-aikaan.
ensimmäisiä oireitahan ovat juuri nuokin, että menkat heittelee tai jää välillä välistäkin.
Miksi? Mitä ehkäisyä käytätte?