Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä pidätte rajan fb-kavereissa?

Vierailija
25.03.2010 |

Mua ihmetyttää, että miten ihmeessä joillain ihmisillä voi olla satoja kavereita facebookissa?? Eihän kukaan nyt voi tuntea hyvin niin montaa ihmistä, kai??? Itse olen pitänyt rajana sen, että pyydän kavereiksi vaan sellaisia, joiden kanssa oikeasti olen jonkun verran tekemisissä, ei mitään kumminkaimoja. Missä teillä menee raja? Pyydättekö/hyväksyttekö naapurit, työkaverit, lapsuudenystävät, lasten kavereiden vanhemmat, lähikaupan kassan...??!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kiinnostavat minua. Osa on tuttuja kouluajoilta tai jopa lapsuudesta, osa ihan uusia tuttavia. Kavereita on n. 80, ja vain muutaman kanssa yhteydenpito rajoittuu pelkästään FB:iin.

Vierailija
2/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi hylkään heti sellaiset kaveripyynnöt, jotka tulevat ihmisiltä keitä en ole IKINÄ edes nähnyt! Eli esimerkiksi joku mieheni vuosien takainen pano laittaa kaveripyynnön, just joo.. Liekö haluaa kytätä miten minulla ja miehelläni menee?

Minusta siinä ei ole mitään hienoa, että kaverilistaan kuuluu satoja nimiä. Jos en tavallisestikaan olisi yhteyksissä johonkin henkilöön, niin enpä Fb:ssakaan sellaista kaveriksi lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereita, koulukavereita, sukulaisia ja ex-työkavereita. Olen ottanut kaikki vastaan, jotka ovat kysyneet. Musta Fbook on just erinomainen media siihen, että sieltä voi lukea vaikka jonkun lapsuudenkaverin (joka ollut kaveri silloin, mutta elämä vienyt erilleen) pinnalliset kuulumiset ja katsoa kuvat. Hyviin ystäviin pidän yhteyttä muutenkin ja "salaisuudet" jaan muulla tavoin. Tässä lienee kaksi koulukuntaa. Kälylläni ei ole kuin 10-15 kaveria ja teki selväksi, ettei varmaan huolisi muakaan. Haluaa pitää sen oman inside-piirinsä siellä. Mulle ok, ihmisillä on vaihtelevia tapoja ko. median käyttöön.

Vierailija
4/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisten skannailuun. Hyviin ystäviin pidetään nyt yhteyttä ihan muulla tavalla.

Vierailija
5/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on tekemisissä, kertyy irl se parisataa helposti. Esim. häissäni kymmenen vuotta takaperin oli n. 120 sukulaista ja läheistä ystävää. Näiden lisäksi elämässäni on mm. työkaverit, kaukaisemmat kaverit, joita ei tullut kuitenkaan häihin kutsuttua, sekä kaikki näiden kymmenen vuoden aikana tulleet uudet tutut.

Tietenkään kaikki näistä eivät ole facebookissa, enkä esim. jotain tädin miehiä kavereikseni ottaisikaan, mutta yllättävän monen ihmisen kanssa olen kuitenkin väleissä. En ole mielestäni mikään kauhean sosiaalinen ihminen.

Vierailija
6/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten yritän niin en vaan keksi ketään! Mulla tosi moni tuttu on sellainen joka ei ole facebookissa! Ärsyttävää.

Vierailija
7/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on hyvä ei-niin-hyvien ystävien kuulumisten skannailuun. Hyviin ystäviin pidetään nyt yhteyttä ihan muulla tavalla.

En koskaan jaa siellä mitään henkilökohtaista, mutta seurailen muita ja hyväksyn kaikki haluavat fb-kavereikseni. Oikeiden ystävien kanssa vaihdetaan kuulumiset ihan muulla tavalla.

Vierailija
8/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on hyvä ei-niin-hyvien ystävien kuulumisten skannailuun. Hyviin ystäviin pidetään nyt yhteyttä ihan muulla tavalla.

En koskaan jaa siellä mitään henkilökohtaista, mutta seurailen muita ja hyväksyn kaikki haluavat fb-kavereikseni. Oikeiden ystävien kanssa vaihdetaan kuulumiset ihan muulla tavalla.

mä en taas ajattele näin, kaikki jotka on kavereita on sellaisia jotka tietää mun elämän muutenkin, ainakin päällisin puolin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi