Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten vituttaa: julkinen terveydenhoito

Vierailija
25.03.2010 |

Olen työttömänä ja sen vuoksi julkisen terveydenhuollon armoilla. Olen kärsinyt viime yöstä alkaen kovasta ylävatsakivusta. Soitin aamulla terveysneuvontaan, kerroin tarinani ja kysyin neuvoa, että miten toimia. Olivat sitä mieltä, että pitää lähteä heti näytille. Ok.

Yritin varata ajan omalle terveysasemalle, niitä ei ollut, joten sitten suuntana kirkonkylän päivystykseen. Sinne ei sitten ollutkaan aikoja, sanoivat että voi sinne paikan päälle mennä suoraan. Ok. Menin paikan päälle. No eihän niitä kiinnostanut mun ylävatsakivut. Ihmettelivät heti alkuun, että mitä mä siellä teen. Pari tuntia odotettuani luovutin. Narkkarit, juopot ja kaikki muut meni ohi. Minä kökötin siellä kaksin kerroin taipuneena, kunnes mitta tuli täyteen ja häivyin.

Vituttaa! Ei tässä maassa saa hoitoa jos ei ole a) narkkari tai juoppo

b) rikas.

Kai sitten yritän sinnitellä tämän kivun kanssa, jos vaikka huomenna omaan arvauskeskukseen pääsis.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai sinulta kysytään miksi sinä olet täällä? Ihmisillä on tapana mennä päivystykseen hyvin erilaisten vaivojen takia.

Minulta on jopa lääkäri kysynyt huutaessaan edellistä potilasta, tietämättä mikä minua vaivaa jaksanko istua odotushuoneessa vai haluanko sängyn, ilmeisesti näytin niin sairaalta keuhkokuumeisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla