Lue keskustelun säännöt.
Miten teidän perheessänne vietetään
25.03.2010 |
pääsiäistä? Onko teillä jotain omia perinteitä tms.?
Kommentit (2)
Hyvät tienestit tulevat.
Lapsi saa jotain suklaamunia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
munanetsintäsafari pääsiäispäivänä on ehkä tutuin juttu lasten kanssa. Perinteiset rairuohot ja tiput, keitetyt ja maalatut kananmunat tietty. Kirkossa käydään kerran ainakin - lapset jo odottaa, milloin he ovat niin isoja, että pääsevät pääsiäisyön messuun. Ruokapuolella rahka, paisti jne. Ei kuitenkaan välttämättä lammasta. ja pääsiäistä vietetään tietty siskosten perheiden ja isovanhempien kera yleensä.