Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka vanha lapsesi oli kun opetit potalle ?

Vierailija
25.03.2010 |

miten onnistui ja kauan siinä meni noin ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa aloitin 2v6kk iässä, oppi neljässä päivässä

Tokan kanssa aloitin 8 kk iässä, oppi 3v5kk iässä

Kolmannen kanssa en ole vielä aloittanut, nyt on 2v1kk

Vierailija
2/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisestä (neljä lasta) otettu potta osaksi päivärutiinia. N 1,5-vuotiaina osanneet itse sinne pyytää hädän tullen ja vaipat jätetty pois. Sitä ennen jo kotona oltu vaipatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 1v2kk. Käydään aina vaipanvaihdon yhteydessä potalla ja osaa jo pissata sinne joka kerta.

Vierailija
4/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan on oppinut. Aikasemmin yrittelin pari kertaa mutta kyllä sen huomaa jos ei kiinnosta. Poika on nyt just ton 1v 10kk ja hyvin on alkanut sujuun. Ite heittää housut pois ja kipasee potalle. Kakka vaan tahtoo tulla aina sillon kun laittaa vaipan.

Vierailija
5/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 7kk tietää mitä piss piss tarkoittaa kun istuttaa potalle. Joka kerta tulee pissa ja kakkakin on tullut jo useasti, mutta harvemmin.

Yleensä aamulla heti herättyä istutan potalle ja ruuan jälkeen. Luulen että yksivuotiaana osaa jo itse.

Vierailija
6/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli jo 1-vuotiaana "kotikuiva", 1,5-vuotiaana myös päivähoidossa jäi vaipat pois. Kakkosella kesti paljon pidempään, vasta 2-vuotiaana oli kunnolla päiväkuiva.

Vierailija
7/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni lapsi on 3vuotias ja koko ajan vaipoissa. On terve lapsi, ei siis olisi mitään ongelmaa opettaa kuivaksi, en vaan ymmärrä miksi niin ei tehdä :/

Vierailija
8/8 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä lapsi reilu 11kk ja mietin että pitäisikö tyttöä pikkuhiljaa opettaa potalle.

ehkäpä odotan kesää niin voi sitten hillua ilman vaippaa omalla pihalla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi