Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SPIRITISMI, oletko pelannut?

Vierailija
25.03.2010 |

tai tiedätkö jonkun joka on pelannut. kerro se tarina. Oikea juttu, ei mitään kissan säikähtämisiä ja kummituskakkajuttuja

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kavereidensa kanssa jossain ullakolla, kun oli pieni. En muista että olisi tapahtunut mitään erikoista..

Vierailija
2/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. "KUMMITTELEEKO meillä" (erityisesti 2 viimeisillä sivuilla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että otettas tälle uus ketju kun se Kummitelujuttu on jo niin pitkä

Vierailija
4/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pysyä erossa

Tuo on totta eli ei missään nimessä kannata pelata sillä se ei ole leikkiä. Olen kerran pelannut enkä enää ikinä pelaa. Tiesi todella hyvin eikä kaveri voinut fuskata, ei sanottu kysymyksiä ääneen. Joku oli joka tiesi!

En ole uskovainen, mutta se joka vastaa ei ole tästä maailmasta ja saattaa olla pahasta, minulla oli ilmeisesti hyväntahtoinen henki, joka vastasi ja tiesi, mutta olisi saattanut olla pahakin.

Vierailija
5/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pelottavaa oli kyllä. lopetin sen rippikoulun jälkeen kun se tuntui niin "väärältä".

Vierailija
6/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelatttiin paljonkin pieninä.. Vielä tänä päivänäkää en ole ihan varma että liikkuiko se lasi vai liikuttikko sitä joku muu. Täytys kokeilla nyt uudelleen aikuis iällä, mutta en muista enää sääntöjä! Joten jos muistat, niin paljasta tietosi!

Vierailija
7/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma mullistuisi, jos tuo spiritismi pystyttäisiin todistamaan!!

Vierailija
8/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin tieteellisesti. Sitten katsottu pitääkö paikkansa.

Ihme kun ihmiset uskovat humpunkiin. Eikö teille riitä televisio, kirjat? Todellisuus taitaa olla vähän liian tylsä ja turvallinen.

Vierailija
9/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelatttiin paljonkin pieninä.. Vielä tänä päivänäkää en ole ihan varma että liikkuiko se lasi vai liikuttikko sitä joku muu. Täytys kokeilla nyt uudelleen aikuis iällä, mutta en muista enää sääntöjä! Joten jos muistat, niin paljasta tietosi!

Sormus lasin alle.

Tee lauta vaikka leivinpaperista... Piirrä numerot ja kirjaimet kiertämään paperia ja keskelle sanat "Ei" ja "Kyllä".

Kysy vakka ensin, että onko joku paikalla ja sen jälkeen kuulumisia.

Voit kysyä mitä vaan itse haluat. Vastaa jos vastaa, ei vastaa jos ei huvita.

Niin ja se on kai tarkoitus tehä kynttilän valossa pimeässä huoneessa.. Peilit antaa extra illuusiota.

Vierailija
10/14 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pysyä erossa

Tuo on totta eli ei missään nimessä kannata pelata sillä se ei ole leikkiä. Olen kerran pelannut enkä enää ikinä pelaa. Tiesi todella hyvin eikä kaveri voinut fuskata, ei sanottu kysymyksiä ääneen. Joku oli joka tiesi! En ole uskovainen, mutta se joka vastaa ei ole tästä maailmasta ja saattaa olla pahasta, minulla oli ilmeisesti hyväntahtoinen henki, joka vastasi ja tiesi, mutta olisi saattanut olla pahakin.

nuo valhehenget ovat aina paholaisen apureita vaikka naamioituisivat hyviksi. Vakavasti varoita, pysykää erossa. Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. Spiritismistä ette löydä oikeaa suuntaa elämällenne.

Vierailija
11/14 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelannut kavereiden kanssa... muiden kysymyksiin oli vastattu, mut äidille joka kerta, että "antaa olla"... mun äiti on melko hengellinen ja moni kuollut tuttava tms. ilmestyy välillä hänen uniin...

Vierailija
12/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattiin meillä kotona ihan päivänvalossa kesälomalla, meitä oli neljä lasta ja mukana myös serkkuni joka oli ehkä 10, itse olin noin 15. Kysyin muun muassa, mikä on tuleva ammattini. Sain aivan selvän vastauksen: fysioterapeutti. Se jäi mieleen, koska ihmettelin sitä kun en ole ollenkaan liikunnallinen ja ajattelin että tämähän on hyvä muistaa kun asian voi myöhemmin helposti tarkistaa että käykö toteen. Kukaan paikalla olijoista ei kunnolla edes tiennyt, mikä fysioterapeutti on.

No, minusta ei tullut fysioterapeuttia. Sen sijaan serkustani tuli.

Kysyin myös jonkin toisen yksinkertaisen asian ja sain selvän vastauksen. Myöhemmin kävi ilmi että myös se vastaus toteutuikin serkullani. Valitettavasti en enää muista mikä se oli - tapauksesta on nimittäin jo 30 vuotta aikaa.

Meillä ei tapahtunut mitään pelottavaa. Kun kysyttiin tuo kysymys että kuka olet tai missä niin lasi vain lakkasi liikkumasta.

Vierailija
13/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mitä minulle tapahtuu tulevaisuudessa ja vastaus oli, että saan vielä yhden veljen. Sitäkin kovin ihmettelin, koska se oli mahdotonta, lkun äitini oli vaikean synntyksen jälkeen steriloitu. Mutta serkkuni perheeseen tuli yllättävä iltatähti. Poika luonnollisesti.

Vierailija
14/14 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pysyä erossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan