Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämeenlinna... apua!!!

Vierailija
25.03.2010 |

Laitoin asuntohakemuksen Hämeenlinnaan aikoja sitten, nyt tuli viesti että alustavasti hyväksytty ja ottavat yhteyttä kun sopivaa asuntoa on tarjota...

Koko ikäni olen asunut pk seudulla ja en tiedä sittenkään olenko valmis muuttamaan.

Kertokaa hyviä sekä huonoja puolia Hämeenlinnasta kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku kauppoja, ihana tunnelma noilla kaduilla.

Hämeenlinnasta hyvät junayhteydet esm. pääkaupunkiseudulle töihin...

On valtavan isoa Prismaa ja sittaria, on Thaimaalaisravintola, kiinalaisia ravintolita jne.

Löytyy valtavan kaunista maisemaa.

Hämeenlinnan keskussairaala on isohko, joten mahdollinen työpaikka voi löytyä.

Riihimääelle n. puolen tunnin automatka ja junalla vähemmin...

Pois Helsingin hulinasta, hämeenlunnakin on aika iso, mutta puitteet toisenlaisia...

Vierailija
2/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Muutimme tänne Hämeen sydämeen pääkaupunkiseudulta vuoden alussa. Mieheni on täältä kotoisin, minä Helsinkiläinen. Tämä vaikuttaa erittäin rauhalliselta ja sympaattiselta kaupungilta. Helsinkiin verrattuna todella lämmin ja viihtyisä paikka. Olenhan toki täällä vuosien saatossa vieraillut mieheni kanssa.

Kesäisin täällä on hurjasti tapahtumia, konsertteja ja vaikka mitä. Paljon vierailun arvoisia paikkoja! Oman asunnon saa PALJON halvemmalla kuin Helsingistä ja ihmiset ovat ystävällisiä kaikkialla. Mitään täältä ei kyllä puutu, kaikki vain on pienemmässä mittakaavassa.

Hyvät liikenneyhteydet Tampereelle ja Helsinkiin, shoppailemaan pääsee kivasti Lempäälän Ideaparkiin jos haluaa viettää ostospäivän.

Tänne vain! Tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut täällä ensin ikävuosina 0-17, sitten välissä asuin reilu 10 vuotta Turussa ja Helsingissä, ja nyt olen paluumuuttajana asunut Hml:ssa taas jokusen vuoden.

Shoppailumahdollisuuksia täällä ei ole, ellei sitten tykkää KappAhl-Lindex-H&M-linjasta. Sitä kyllä löytyy. Mutta Ideaparkiin, Tampereelle ja Helsinkiin on lyhyt matka, shoppailureissulle on helppo lähteä. Kaupunki on etenkin kesällä kaunis. Lapsiperheille löytyy paljon kaikkea harrastusta ja tekemistä. Mm. musiikkiopisto ja osa urheiluseuroista on tosi hyviä.

Kunnon ruokaravintoloita ei ole kuin ehkä yksi, ja yöelämä painottuu ördäämispuoleen. Noin 17-25-vuotiaille tämä paikka on ihan kuolemaksi, joten muualle pitää sitten muuttaa opiskelemaan jne jos haluaa pysyä järjissään. Mutta lapsiperheelle ja aikuisille oikein hyvä paikka, ellei sitten arvosta Stockaa korttelin päässä yli kaiken muun.

Vierailija
4/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sinulla on syynä muuttaa Hämeenlinnaan? Onko sulla siellä työpaikka? Vai ehkä Hml-Hki välillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä