Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näiden miesten vetovoimaa en ole koskaan ymmärtänyt?!

Vierailija
25.03.2010 |

En näe näissä miehissä mitään!

Robbie Williams, Ben Afflek, Leonardo Dicaprio, Matt Damon, Justin Timberlake,Tom Cruise...

ja suomalaisista

Mikko leppilampi, Markus pöyhönen, Harri Haatainen, Kim Herold, jasper Pääkkönen...

Jatkakaa toki listaani!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yksinkertaisesti pitää ehkä isoisä tyyppisistä miehistä Ei siinä ole mitään pahaa.

ap:n mileen ovat esim nämä miehet: Dimmu Borgir, Marco Hietala, Jouni Hynynen, Jone Nikula, Nikki Sixx, Sebastian Bach, Jussi 69, Alexi Laiho, Bruce Willis, Viggo Mortensen... että siinä niitä isoisä tyyppisiä?!

ap: listalta lötyy just täydellisiä miehiä! nam!

Ällötys listaan voisi lisätä vielä Ashton Kutscher, Will Smith, Colin Farrel, Jude Law...

Vierailija
2/47 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yksinkertaisesti pitää ehkä isoisä tyyppisistä miehistä Ei siinä ole mitään pahaa.

ap:n mileen ovat esim nämä miehet: Dimmu Borgir, Marco Hietala, Jouni Hynynen, Jone Nikula, Nikki Sixx, Sebastian Bach, Jussi 69, Alexi Laiho, Bruce Willis, Viggo Mortensen... että siinä niitä isoisä tyyppisiä?!

ap: listalta lötyy just täydellisiä miehiä! nam!

Ällötys listaan voisi lisätä vielä Ashton Kutscher, Will Smith, Colin Farrel, Jude Law...

Dimmu on munkin suosikkiki! suosikkeihin lisäisin vielä Antti Reinin, Juha veijosen, Tim Rothin, Bret Michaelsin, Blackie Lawlessin.

Niitä ällöjä on täällä tullut esille jo aika monta, mutta yksi voisi olla vielä Nick Nolte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. se Pako-sarjan mies, Ronaldo, Beckham yms.

Pitt on aina mun mielestä ollut jotenkin apinamainen.

Tykkään esim. Ralph Fiennesistä.

Vierailija
4/47 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mileen ovat esim nämä miehet: Dimmu Borgir, Marco Hietala, Jouni Hynynen, Jone Nikula, Nikki Sixx, Sebastian Bach, Jussi 69, Alexi Laiho, Bruce Willis, Viggo Mortensen...

että siinä niitä isoisä tyyppisiä?!

Parempi on esim. Bazie,samaisesta ryhmästä

Vierailija
5/47 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gladiaattori ja Uusin James Bond, eli Daniel Craig

Vierailija
6/47 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mileen ovat esim nämä miehet: Dimmu Borgir, Marco Hietala, Jouni Hynynen, Jone Nikula, Nikki Sixx, Sebastian Bach, Jussi 69, Alexi Laiho, Bruce Willis, Viggo Mortensen...

Eli ap tykkää papoista jotka laittautuvat nätiksi? Minä pidän papoista jotka vanhenevat arvokkaasti eivätkä pistäydy pelleksi.

Vierailija
7/47 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi on ihan tosi kuvo!! Herranjumala että koin myötähäpeää kun laulo siellä urheilijajuhlassa. Voi tsiisus!

Mun lemppareita on: Johnny Depp, Antonio Banderas, Viggo Mortensen

Suomalaisista tulee mieleen Tommi Korpela

Vierailija
8/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan nuo pappoja Eli ap tykkää papoista jotka laittautuvat nätiksi? Minä pidän papoista jotka vanhenevat arvokkaasti eivätkä pistäydy pelleksi.

taitaa olla kyseessä teini, jos pitää ap:n listaamia miehiä pappoina?! Tai sitten on itse ikäloppu, joka pitää teini pojista?!

Vierailija
9/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan nuo pappoja Eli ap tykkää papoista jotka laittautuvat nätiksi? Minä pidän papoista jotka vanhenevat arvokkaasti eivätkä pistäydy pelleksi.

taitaa olla kyseessä teini, jos pitää ap:n listaamia miehiä pappoina?! Tai sitten on itse ikäloppu, joka pitää teini pojista?!

eivät nuo miehet mitään vanhoja ole ainakaan mulle kolmekymppiselle.

Tohon etovien listaan tuli mieleen vielä mm.

Robert Pattinson, Adrian Grenier, Kanye West,

Kevin Costner, Sedu Koskinen,Aleksi Valavuori, David Hasselhof, Pierce Brosnan, Vesa Keskinen ...

Vierailija
10/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp, Leonardo diCaprio

Vierailija
11/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minuun kyllä vetoaa androgyynimpi miestyyppi valkokankaalla. Eihän niitä oikeassa elämässä kestäisi, mutta elokuvissa kyllä.

Itse en jaksa yhden ilmeen näyttelijöitä. Kaunis hymy on aina plussaa!

Vierailija
12/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUSSI LAMPI.

jussi lampi on seksikäs. Tosi miehekäs mies.

Vierailija
13/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tosiaan ole vanhoja! millaisista teinipojista nämä av-naiset oikein pitävät?

Mitä tarkoitat,että vanhenevat arvokkaasti eivätkä pistäydy pelleksi? Nuo miehethän ovat näyttäneet tuollaisilta lähes koko ikänsä. He juuri uskaltavat vanheta sellaisina kuin ovat eikä heidän tarvitse muuttua perus harmaahapsiksi.

Vierailija
14/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-duunarit

-Veeti Kallio

-Hjallis

-Teemu Selänne

Vierailija
15/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUSSI LAMPI.

jussi lampi on seksikäs. Tosi miehekäs mies.

Vierailija
16/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-duunarit

-Veeti Kallio

-Hjallis

-Teemu Selänne

hyvä, mutta vaihtaisin duunareiden tilalle akateemiset

Vierailija
17/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

listaisin Don Johnsson

Vierailija
18/47 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristiano Ronaldo

Brad Pitt

Mikko Leppilampi

Loren Backman

Heikki Paasonen

no ei nyt tähän hätään tulee enempää mieleen.

Vierailija
19/47 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis julkkiksia, joihin voisin kuvitella tuntevani jotain vetoa. Nyt ei tule muita mieleen kuin Willem Dafoe.

Vierailija
20/47 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

listaan voisi ehdottomasti vielä lisätä:

Michael Douglas, Sinkkuelämän mr Big (en muista oikeaa nimeä), Skandinavian Hunksit, Hugh Grant...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan