Twilight saga
Terppa!
Koska täällä on kaltaisiani ihmisiä, äitejä kaiken ikäisiä, ajattelin kysellä olenko ainoa joka on hurahtanut tähän teini hömppään?
Kirjat on luettu puhki ja kuumeiseti odottelen kolmatta elokuvaa. Enhän ole yksin häpeällisen fanitukseni kanssa, enhän =)
M
Kommentit (7)
hurhadin totaalisesti. Ja sitä Pattisonia voi katsella vaikka se kauppais pölynimuria ostos-tv:ssä, vaikka en leffanäyttelijöitä ja nuoria poikia muuten katsele ;)
Pidin mm. kirjojen sovinismia äärimmäisen vastenmielisenä. Breaking Dawn on epäloogisuudessaan, kökköydessään ja virheissään niin uskomatonta roskaa, että harvoin sellaista saa käsiinsä.
Otteessaan kirjat pitävät, pitivät minutkin. Vasta jälkikäteen tajusin, MITÄ oikein olin lukenut.
Taylor Lautner Itse asiassa vei mun sydämen. Naurettavaa tunnustaa, että kuolaan jonkun 15 vuotta nuoremman intiaanipojan perään mutta, onhan tuo herran pieksut sentään aika namu =) Ei silti, ei siinä Pattinsonissakaan mitään vikaa ole.
M
the AP
"Otteessaan kirjat pitävät, pitivät minutkin. Vasta jälkikäteen tajusin, MITÄ oikein olin lukenut."
Ehkei fantasia kirjallisuutta kuulukkaan kovin älyllisesti analysoida. Menee hohto koko hommasta jos pitäis kaiken olla järjellä selitettävissä =D
M(taas)
Kirjat luettu niin englanniksi kuin suomeksi ja useampaan otteeseen, elokuvat katsottu ja kuumeisesti juu odotellaan kolmosta =)
Kirjoista tosin pidin enemmän kuin elokuvista ja nimenomaan englanninkielisistä, suomennokset olivat todella kököt, joten kehotankin teitä lukemaan kirjat englanniksi =))
Kolmosta odotellessa =)
myös hurahti :-)
Ostin ekan pokkarina, ja jäin niin koukkkuun että piti kiiruhtaa heti ostamaan loputkin, ja tietysti elokuvat. Jos joku vain selostaisi kirjan juonen, niin ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta niinpä vaan imeydyin siihen maailmaan!
Koko juttu on niin ihku, ettei siitä voi olla tykkäämättä, vaikka kirjat on huonosti kirjoitettu, leffojen näyttelijät pökkelöitä ja juoni kliseisyydessään puistattava.
Mutta sitä jotakin siinä silti on, itselleni tuli ihan ensirakkaus mieleen ekasta kirjasta, ja sydänsurut toisesta...
Toki neloskirja olikin sitten jo niin hullu että lähinnä nauratti =)