Kodin tai vaatteiden ulkonäöstä huolehtiminen = sisäinen tyhjyys, tyhjä elämä! :D
Kommentit (23)
kirjan olet lukenut kun sinusta noin päättelykykyinen kyökkipsykologi tuli?
kun se kulkee ties minä suttupellenä ja jos huomautan siitä, valittaa, että olen pinnallinen ja voisin keskittyä oleennaisempiin juttuihin ulkonäkökysymysten sijaan...
No, muuten on kyllä hyvä mies, mutta ulkonäköön käytetty aika on hänen mielestään täyttä ajanhukkaa.
No jos niitä vaatteita tai sisustustavaroita pitää koko ajan ostella, katsella jne. niin olen kanssasi samaa mieltä.
Onko sellaisia ihmisiä paljonkin, jotka on 24/7 ostelemassa tavaroita ja vaatteita?
Mä olen luullut, että ihmisen pitää välillä syödä ja nukkuakin ;)
Minkäs kirjan olet lukenut kun sinusta noin päättelykykyinen kyökkipsykologi tuli?
Viisauteni perustuu ihan vain av-palstan ketjujen lukemiseen :D
No jos niitä vaatteita tai sisustustavaroita pitää koko ajan ostella, katsella jne. niin olen kanssasi samaa mieltä.
Onko sellaisia ihmisiä paljonkin, jotka on 24/7 ostelemassa tavaroita ja vaatteita?
Mä olen luullut, että ihmisen pitää välillä syödä ja nukkuakin ;)
ja ero on vireillä. Viime Huulujen Päivien kassit ovat vielä koskemattomina sohvan takana, mutta uuttaa ostetaan koko ajan.
Mä rakastan kauniita vaatteita! Onko mulla tyhjä elämä ? : (
Sä olet kuin tyhjä tynnyri! :D
Mä rakastan kauniita vaatteita! Onko mulla tyhjä elämä ? : (
Sä olet kuin tyhjä tynnyri! :D
Siis kaunis ja korea tyhjä tynnyri, piti sanoman :)
Jos joku jaksaa innostua sisustuksesta ja vaatteista, hyvä heille. Pääasia että on jotain mukavaa miettimistä. Kaltaisillani sutturoille, joiden koti on sisustettu erittäin tyylittömästi, taas voi olla muuta mielenkiintoisempaa mietittävää. Tosin ei välttämättä.
Masennusko vaivaa niitä, jotka eivät enää jaksa välittää?
Kun on kaunista ja siistiä yllä ja ympärillä, pystyy keskittymään olennaiseen.
Itse en pysty edes töitä tekemään, jos kotini on sotkuinen (teen etätöitä).
liikkeissä tai kodinkone kaupoissa.Koti on muutenkin liian täynnä käyttämättömiä tai vähällä käytöllä olevaa roinaa.Kirpparilla kierrän aina joskus ,ajankulukseni.Vaatteita olen ostanut erään kaupan loppuuunmyynistä ,niitäkin on antaa muille.
Usein ne jotka laiminlyövät kotinsa, kroppansa ja ulkonäkönsä muutenkin, ovat masentuneita. Johtuuko masennus siitä että elää läävässä likaisena ja rumana, vai onko kiinnostus lakannut masennuksen myötä, se olisi kiva saada selville. Kumpi oli ensin: Masennus vai rumuus?
Kun on kaunista ja siistiä yllä ja ympärillä, pystyy keskittymään olennaiseen.
Itse en pysty edes töitä tekemään, jos kotini on sotkuinen (teen etätöitä).
Usein ne jotka laiminlyövät kotinsa, kroppansa ja ulkonäkönsä muutenkin, ovat masentuneita. Johtuuko masennus siitä että elää läävässä likaisena ja rumana, vai onko kiinnostus lakannut masennuksen myötä, se olisi kiva saada selville. Kumpi oli ensin: Masennus vai rumuus?
lumpustelua.
Eiköhän ihmiset ole erilaisia. Itselleni visuaalisuus on tärkeää, mutta ei tietenkään elämän tarkoitus. Elämän arvoni ovat mielestäni kohdallaan, mutta miksi ihminen ei saisi nauttia kauneudesta? Itseni on taas vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät yhtään välitä itsestään tai kodistaan. Minusta se on toistenkin huomioimista, että vähän panostaa itseensä ja kotiin.
Kyllä ulkonäköön ovi panostaa ilman jatkuvaa vaatekaupoissa lumpustelua.
Samaa mieltä. Esimerkiksi ostamalla hyvälaatuisia klassikkovaatteita, jotka sopii omalle vartalotyypille. Jos seuraa viimeisimpiä muotivillityksiä, niin paljon tulee hutiostoksia. Sitten kun löytää oman tyylinsä ja saa perusvaatevaraston kuntoon, ei todellakaan tarvitse juosta kaupoissa.
on enemmänkin kuuntelu, ajan antaminen, tukeminen. Myös sen lihavan sotkupellen tukeminen.
Aikamoinen väite. Eiköhän ihmiset ole erilaisia. Itselleni visuaalisuus on tärkeää, mutta ei tietenkään elämän tarkoitus. Elämän arvoni ovat mielestäni kohdallaan, mutta miksi ihminen ei saisi nauttia kauneudesta? Itseni on taas vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät yhtään välitä itsestään tai kodistaan. Minusta se on toistenkin huomioimista, että vähän panostaa itseensä ja kotiin.
Väite on humoristinen lainaus toisesta ketjusta. Oikeasti on ihmisiä, joiden mielestä vaatteista välittäminen = sisäinen tyhjyys :)
ap
Itse olen onnistunut tuossa perusvaatevaraston hankinnassa, täydennän sitä sitten aina välillä, yleensä uusilla asusteilla kuten huiveilla. Tosin ne "uudet" hankintani ostan usein kirppiksiltä tai huutonetistä :)
Samaa mieltä. Esimerkiksi ostamalla hyvälaatuisia klassikkovaatteita, jotka sopii omalle vartalotyypille. Jos seuraa viimeisimpiä muotivillityksiä, niin paljon tulee hutiostoksia. Sitten kun löytää oman tyylinsä ja saa perusvaatevaraston kuntoon, ei todellakaan tarvitse juosta kaupoissa.
pitää koko ajan ostella, katsella jne. niin olen kanssasi samaa mieltä.