Missä asennosse saatte nukuttua raskaana?
Nukun ihan hirveän huonosti, koska hyvää nukkumisasentoa ei ole. Nukun tavallisesi mahallaan, mutta nyt ei enää voi, eikä selälläänkään. Kyljellään puutuu aina käsi ja herään monta kertaa yössä tikutteluun. Onko kikkoja yöunien parantamiseen?
Kommentit (8)
nyt jonkun aikaa meni vielä joku ihme viritys ko.asennosta, mutta nyt vain kyljellään, ja yöllä herään että joko käsi tai lonkka ihan puuduksissa ja sit tietty pissahätä. selällään en pysty lainkaan kun alkaa maha painaan. viikoja vasta 25.
eikai tämä nyt tälläistä loppuaika?
ISO tyyny jalkojen välissä, helpotti selän asentoa ja liitoskipuja.
Yksi tyyny on polvien välissä, ettei alaselkä kipeydy. Ja toinen tyyny osittain kyljen, osittain vatsan alla tukemassa, ettei koko paino ole sen alimman käden päällä -- ettei se puudu... Vaikeaa on :)
Olen yrittänyt keksiä, mihin tälläisin käteni kyljellään ollessa, mutta se on tiellä koko ajan. Tosi epämiellyttävää se puutuminen.
ap
ei niin missään...
Jollain tapaa sai torkuttua kun junttasi ittensä ziljoonalla tyynyllä puoli-istuvaan asentoon melkein kyljelleen (närästi, paikat puutui, maha painoi, what ever) ja silti heräs tuon tuostakin kun lonkat jumitti, käsi jumitti, närästi silti ja joka kerta kun vahingossa erehtyi kääntämään kylkeä, tuppas maha "jäämään kyydistä" ja sit heräs kun piti asetella se maha taas uudestaan, ettei paina ja nahka kirraa...
Oi juku, muistankin taas, miksi 3 lasta on meille ihan riittävän monta XD
joka on tarkoitettu kyljelleen oleville, eli sellainen paksu/kova neliömäinen. tälläiselle mahallaan nukkuvalle sehän oli kauhea! =)
t:4
selälläni kun oon, liikkeet tuntuu selvemmin ja tosi kovina joten silloin saan harvoin unta. Kyljellään vauva ei niin kovasti liiku tai mä en ainakaan tunne niitä niin selvästi jolloin saan unen. Monesti herään kuitenkin selälläni, enkä enää liikkeisiin herää sit kun nukahdan.
Mua harmittaa kans kun ei pysty nukkuun mahallaan, nukuin aina mahallaan ja toinen käsi tyynyn alla, ihan paras asento :)
Millä viikoilla oot? Mulla menossa rv33