Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Poikien tyyliin -blogin kirjoittaja yksi niistä,

Vierailija
24.03.2010 |

jotka aiemmin kirjoittivat Vauva-palstan lastenvaateblogia? Siis tarkoitan niitä neljää(?) kirjoittajaa, jotka lopettivat yhtäkkisesti sen 'haukkumiskommentti'-episodin takia.

Mitkä ovat heidän uudet blogit? Tuusiksen tiedän, mutta entä ne muut kolme?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy täältä

http://neitinapparajasensisko.blogspot.com/

Hän ei enää kirjoita Minutyylissä, enpäs tiedä miksi. Tietäkö joku muu?

Vierailija
22/44 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tyylisuuntausia jarna ja mimon hanna käyneet kanssa haukkumassa muita blogeja. Jarna ja hanna olivat aluksi kavereita mutta nyt niilläkin on bänät:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heini ja Marika olivat ne, jotka tunnustivat näitä anonyymejä haukkumisia kirjoitelleensa.

Vierailija
24/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuon naurettavan episodin takia. en tunne kyseisiä ihmisiä mutta tein päätöksen jutun tultua ilmi, etten lue heidän kirjoituksiaan enää. tosin en sanoisi että nuo nimeltä mainitut toiset bloggaajatkaan olisivat sen siloisempia..eiköhän sitä loanheittoa tullut puolin ja toisin.

Melballe kiitos täsmennyksestä, en taatusti klikkaa minityylissä mainostavia kauppoja;-)

Vierailija
25/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, saako Jarna jotain korvausta, kun esittelee ostoksiaan. Mies nimittäin katsoi hänen blogiaan ja oli sitä mieltä, että kukaan ei tuollaista määrää voi omalla rahalla ostaa. Jonkun on pakko maksaa ikäänkuin mainoksesta. Olin itse eri mieltä, mutta asia jäi vaivaamaan.

Vierailija
26/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa Tuusiskin poisti Hannan blogin listoiltaan kun niille tuli riitää mutta ne bänät on varmaan jo ohi;-)

Kovasti kuohuu pinnan alla.

Vierailija
27/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lindex-kappahl-linjalla menee omien vaatteiden kaa.

Vierailija
28/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen kanssasi, mutta mies (joka ei merkeistä ymmärrä mitään) ei voinut ymmärtää, että jollain olisi varaa laittaa noin paljon lapsen vaatteisiin. Vaikka niitä kuinka huutonetissä myisi.

Vierailija
29/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen kanssasi, mutta mies (joka ei merkeistä ymmärrä mitään) ei voinut ymmärtää, että jollain olisi varaa laittaa noin paljon lapsen vaatteisiin. Vaikka niitä kuinka huutonetissä myisi.

Itse itseäni lainaten erotan kyllä ne, mitkä hän on ostanut. Mutta esimerkiksi tämän päivän ostospostauksessa taisi olla neljä mekkosta.

Vierailija
30/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara-HM-Lindex, ne ei ainakaan jarnaa sponssaa, se on ihan varmaa.

Vierailija
31/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä haukkumiset tapahtuivat?

2/2009 ja sitä ennen

Vierailija
32/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumisia vielä jossain?

Vierailija
33/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mikä jarnan ja hannan välillä tuli kun aikaisemmin ne oli ylimpiä ystävyksiä... ;-)

Vierailija
34/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista on nykyään, että valmistajat antavat tuotteitaan kokeiltavaksi suosittujen ja sopivaa aihetta käsittelevien blogien pitäjille. Tämä tapahtuu sitoumuksetta: blogisti saa tuotepaketin ja kehuu/haukkuu/vaikenee tuotteista oman valintansa mukaan.

Vierailija
35/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihmisillä olla sijoituksia, perintöjä, ihan mitä vaan tuloja. Ostavathan jotkut Burberryäkin samoja määriä, ei nuo Hennesin rievut mitään maksa-

Vierailija
36/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...outoa on hannassa.asumme ihan naapurustossa enkä ole koskaan nähnyt isompia lapsia, en koskaan. aina vaan mimo, joskus isäkin vilahtanut. onkohan niitä isoja lapsia olemassakaan tai asuvatko laitoksessa?

Vierailija
37/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, että ovatko isommat lapset jossain muualla (esim. jossain laitoksessa arkipäivät) kun ne ei millään tavalla vilahda perheen arjessa.

Vierailija
38/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla miehesi terävin veitsi laatikossa, kun ei ymmärrä, että jos TEILLÄ ei ole varaa ostaa jotain, se ei tarkoita sitä etteikö jollain voisi olla varaa=DDD

Vierailija
39/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Hannan. En viitsi alkaa ruotia, mutta ei ole ihan sitä mitä antaa ymmärtää...

Vierailija
40/44 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on miten jarna vaatteensa rahoittaa, mäkään en usko et saisi tuotelahjoituksia, mainostaisi sitä kyllä.