Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen edessä..

Vierailija
01.01.2011 |

Masturboitteko miehenne edessä ? Minä kyllä, se on miehestä tosi kiihottavaa. Piristää varmasti seksielämää jos ei ole vielä käytössä ;D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella kiihottavaa, samoin kuin kun nainen saa orgasmin. Siinä vaan harvoin malttaa jäädä katsomaan, kun tekee mieli avustaa. :-)

Vierailija
2/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miestä ei kiinnosta katsella. Ei siltikään, vaikka saan orgasmin vain itse tehden ja usein silloinkin vain, jos mies on siinä jotenkin mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tuota, koska mies tykkää. Itse tunsin oloni vaivautuneeksi ja teeskentelin nauttivani ja saavani orgasmin.. Enää en tuohon ala, koska en halua. Se on asia, jonka haluan tehdä yksin. =)

Vierailija
4/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mieheni kai kuvittelee tietävänsä niin tarkkaan, mistä nautin, ettei tunnu kiinnostavan. Eikä muutenkaan minun nautintoni valitettavasti. Saan helposti orgasmin, joten mieheni ei vaivaudu paljon vaivaa näkemään. Mieluiten haluaa tulla sisään ja antaa mun kiihottaa omin sormin klitorista. Ei koske paljon muualle kuin tisseihin ja alapäähän.Tylsää.

Vierailija
5/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ihanasta tavasta tulee mieleen ensimmäinen tyttöystäväni jonka kanssa seurustelin monta vuotta. Hän masturboi usein ja ihan avoimesti minun seurassani. Hän halusi nimenomaan omia sormiaan minun lisäkseni ja hänen omat leikkinsä eivät välttämättä olleet vihjeitä siitä että hän haluaisi seksiä minun kanssani sillä hetkellä. Tosin hän kyllä ymmärsi kiihottavansa minua eikä yleensä kieltäytynyt kun halusin mukaan leikkiin. Mutta usein annoin hänen jatkaa rauhassa loppuun asti ja rakastelimme sitten vähän myöhemmin.