Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedät, että sinulla on nälkä

Vierailija
24.03.2010 |

eikä pelkästään syömisen halu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vatsa järkyttävän kipeäksi. Sitten pitää syödä.

Vierailija
2/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos en syö, kurninta lakkaa mutta muutaman tunnin päästä verensokerin lasku tekee minut vihaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälän vasta siitä että huimaa... Oon aina ollut tällainen. Parhaimmillaan syön vain aamupalan ja iltapalan :/

Vierailija
4/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maha kurnii

Vierailija
5/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aamuisin aina hirveä nälkä ja syön kuin hevonen. Päivän mittaan syön niin tasaisesti ettei ehdi tulla. Iltaisin en ilmeisesti syö tarpeeksi, koska aamuisin olen niin nälkäinen, mutta ei illalla koskaan ole nälkä, eikä tule syötyä. Toisaalta ei kai aamunälästäkään haittaa ole, kun se ei öisin vaivaa.

Vierailija
6/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yleensä vain kun on nälkä, jos ei nälätä mutta tekee mieli jotain niin otan jotain pientä (esim. kiivi) tai juon vettä tai teetä. Jos on esim. juhlat ja ei ole nälkä, syön vain vähän (esim. vaan pienen palan kakkua).

Paino ollut raskautta lukuunottamatta näillä konsteilla sama lukioikäisestä asti.

165/53, ikää 31.

Vierailija
7/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin joku kysyisi, mistä tiedän, että mun on pissahätä. Kyllä sen vaan tietää. Ei mulla tule mitään erityisiä syömisen haluja muuten vaan.

Vierailija
8/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtuu siis monta kertaa päivässä.

Vierailija
9/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisillä on normaali nälänhallinta ja tietoisuus kadonnut. Elämme yltäkylläisyyden ja napostelun maailmasssa.

Vierailija
10/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisillä on normaali nälänhallinta ja tietoisuus kadonnut. Elämme yltäkylläisyyden ja napostelun maailmasssa.

Mä olen luullut, että näin on muillakin ihmisillä. Tämä varmaan selittää, miksi ylipaino on niin suuri ongelma nykyään. Ei mun ole tuollaista pahemmin edes tarvinnut ajatella, olen aina syönyt kun on nälkä ja sen verran kuin tekee mieli. Mulle neuvot tarkkailla annoskokoja ovat aina tuntuneet oudoilta.