Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta varmasti mamman mussukasta otsikoita =)

Vierailija
24.03.2010 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010032411350946_uu.shtml

Tuossa artikkelissa mainitaan, että poliisi otti nuoria kiinni ja nyt yksi äiti on kauhuissaan kun oma pikku kultamussukka 14v on ollut hetken kaltereiden takana. Vanhemmuus on taas pahasti hukassa kun kauhistelun aiheena onkin mussukan kokema kamala kamaluus eikä suinkaan se mitä se mussukka oikein on tehnyt, jotta poliisi on joutunut ottamaan kiinni - kaikkia nuoria poliisi kun ei ottanut kiinni.

Mitä lyödään vetoa, lähipäivien aikana tämä mussukan äiti kauhistele asiaa vielä lehdissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolissaan mussukkansa alkavasta rikollisenurasta

Vierailija
2/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseman toisella puolella Havukoskella on 2 aivan uutta nuorisotilaa/nuorisotaloa ja Simonkylässäkin hienot tilat omakotitalossa, ostarin läheisyydessä, mikseivät nuoret löydä näihin paikkoihin enään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 14-vuotiaan (malmilaisen) lapsen äiti, ja enemmän kyllä olisin huolissani siitä,MIKSI kultamussukka olisi sinne joutunut.

Vierailija
4/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrkiä tällä teemalla, mutta hyvähän se on, että joku laittaa ne rajat...paskatempuista voi joutua poliisin kanssa tekemisiin ja putkaankin asti, olisivat vaan laittaneet ihan reilusti kunnon selliin. Se olisi voinut olla suurin palvelus tälle/näille nuorille.

Vierailija
5/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret matkivat musiikkinsa esikuvia.

Olin jo 90-luvulla huolissani kun musiikki rantautui, että millaisia ongelmia se aiheuttaa täälä suomessa. Graffiitit, huumeet ja jengitappelut yms epämääräinen on juuri tämän kultuurin näkyvimpiä piirteitä.

Vierailija
6/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret matkivat musiikkinsa esikuvia. Olin jo 90-luvulla huolissani kun musiikki rantautui, että millaisia ongelmia se aiheuttaa täälä suomessa. Graffiitit, huumeet ja jengitappelut yms epämääräinen on juuri tämän kultuurin näkyvimpiä piirteitä.

Vierailija
7/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylyiten ja huonoiten käyttäytyvät juuri hip hopisti pukeutuvat nuoret.

Huorittelevat ja näyttävät voodoo käsimerkkejä.

Tilanne on pahentunut levymyynnin lisäännyttyä. Juuri 90 luvulta lähtien räjähdysmäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän