Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvani on 2kk ja aloin jumppailemaan.. liian aikaista?

Vierailija
24.03.2010 |

Maha hölskyy ja aloitin zumbaamisen, jossa tehdään myös vatsoja. Onko liian aikaista kun synnytyksestä 2kk? Imetän joten voiko olla jotain haittaa sen suhteen? Jälkitarkastukset vielä edessäpäin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kunnossa ole vikaa, vatsalihakset eivät vain koskaan ole palautuneet yhteen ja vatsa näyttää aika kamalalta. Kuopus on siis jo 3 vuotta, vaunulenkkejäkin menty koko se aika. Voiko tätä vatsaa saada millään konstilla itse kuntoon? T. 15

Kannattaa tosiaan treenata paljon niitä syviä vatsalihaksia, jolloin vatsa tulee kyllä littanammaksi ja saattaa asettua hiukan nätimmin. Jos esim. napa on irronnut kuopastaan, ei muu auta kuin leikkaus.

Mistä tietää että se on irronnut kuopastaan?

Tuli mieleen kun synnytyksestäni aikaa se 2kk ja napa ulkona vieläkin! Olisiko sen pitänyt nytten jo mennä sisälle?

Kun ei näy merkkejä että tuo tuonne olisi matkalla :/

(ap)

Vierailija
22/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotin vuoden ja sain sitten moitteita, et turhaan odotan, liikkua pitää, että edes jotenkin palautuu :) Vain ne vatsarutistukset on "kiellettyjä" suuressa määrin (eihän niiden lihasten käyttöä voi välttää ellei vaan koko ajan makaa). Kaikkia muita vatsalihaksi voi saa treenata muutaman kuukauden päästä. Mulla ei siis ole kiellettyjä edes ne rutistikset, ei se rako sitä häviä, vatsa vaan venyi liikaa. Ja pömppöhän se maha on, koska lihakset on erkaantuneet! Silti olen jumpalla saanut lihaksia muuten kuntoon (siis vatsastakin) ja ryhdin paremmaksi.

En nyt kyllä ota tästä mitään lääketieteellistä vastuuta :) Mutta näin mulle asiantuntija terveydenhuollossa neuvoi ja näin olen menetellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. napa on irronnut kuopastaan, ei muu auta kuin leikkaus.

ensimmäinen lapsi oli melkein 5kg ja itse olen suht pieni ja hoikka (165/53). eikä napa ole palautunut kuoppaansa vaan pullottaa. raskausarpiakin löytyy... näiden kanssa siis joutuu elämään, vai? onneksi en ole mikään napapaitojen ystävä muutenkaan :)