Kyöstin siskolle nimi?
Eli me oltais tytölle nimeä vailla. Veli on Kyösti, ja jotain saman tyylistä haetaan. Kaikkea saa ehdotella, myös erikoidet nimet otetaan huomioon. Itse mietitty Sylviä ja Almaa, mutta ei iske ihan kympilä kuitenkaan. Erityisesti M-alkuiset nimet miellyttää, mutta ei mitenkään pakollista. Ehdottakaa rohkeasti mitä vain!
Kommentit (45)
Miellyttääkö niistä joku ap:tä? Olisi kiva kuulla kommentteja.
Mun iskä on Kyösti ja mä olen ajatellut, ettei nykyisin kukaan, siis EI KUKAAN anna sitä nimeä lapselleen, mutta näköjään olin väärässä.
Mun mielestä se on hyvä nimi, onhan se rakkaan iskän, mutta varmaan useille 70-80-luvuilla syntyneille siitä tulee mieleen oksennus tms. :(
Niin ja mun iskän lempparinimi on Kykä, ei kovin nätti.. :)
Jos M-alkuista, niin Minerva, Mirja, Merja, Meeri, Maire.
Entäs Lyydia tai Lyyti?
sopii kivasti, ja tuli heti mieleen vaikka en edes tunne ketään Stiinaa.
Miina (omani :))
Hilkka
Sinikka
Ritva
-tässä mun suosikit. Kyösti on hieno nimi, eikä toisten nimiä saa haukkua!
Sopivia voisivat olla esim. Kaisa tai Kerttu,
Maisa tai Manta...
Mä tiedän sisarukset Kaisan ja Kyöstin, jotka ovat jotain kuusikymppisiä. Aika hassua ajatella, että jossain viipottaisivat pikkuiset Kaisa ja Kyösti. Reippaat nimet molemmat joka tapauksessa.
Kerttua myös ehdottaisin, soisi kivasti yhteen: Kyösti ja Kerttu - Kaisakin hyvä vaihtoehto
Kyösti ja Pirjo vois puhua norjaa ja diggalilla Sepulturaa
Sori, vähän jo väsyttää. Kyösti on oikeasti ihana uusvanha nimi, mutta kuitenkin se on vähän samaa sarjaa yrjön ja pirjon kanssa...
Kyösti ja Alma olis tosi mukava nimipari!!
Kerttu, Sanni, Siiri, Maisa, Mirja, Mirjami, Maija, Marjut
Kyösti ja Pirjo vois puhua norjaa ja diggalilla Sepulturaa Sori, vähän jo väsyttää. Kyösti on oikeasti ihana uusvanha nimi, mutta kuitenkin se on vähän samaa sarjaa yrjön ja pirjon kanssa...
Kyösti on niin törkeen kauhee nimi, ettei mikään muu natsaa.
Kyösti ja Kaisa kuulostaisivat ihanilta :) Ja Kaisa on jotenkin vaan tosi kaunis vanha nimi.
Muina vaihtoehtoina sanoisin:
Malviina
Minne
Elina
Fiina
Faina
Hilda
Hulda
Selma
Alma
Kriteerit luettuani mietin Miinaa tai Huldaa/Hildaa. Jopa Kildaa, vaikken tiedä, että onko se nimi.
Viestit luettuani huomasin, että Kaisa tai Kaisla sopisi kyllä ylivoimaisen hyvin. Myös Kaisan rinnakkaisnimet Kaisu tai harvinaisempi Kaisi voisivat toimia?
Entäs Elsa?