Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen mittakysely: tyttö 13v n.162cm 51kg - sopusuhtainen?

Vierailija
24.03.2010 |

Minusta on. Tyttö itse haluaisi "laihduttaa", mutta ei onneksi hirveän tosissaan. Olen kehottanut halutessaan jättämään herkut vähemmälle, mutta syömään muuten normaalisti ja liikkumaan. Kasvaa vielä pituutta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikin puolin. Mahtavaa olisi jos löytäisitte jonkun yhteisen lajin, helpottaisi tulevien teinikuohujenkin sumplimista, jos vaikka kävisitte joka yhdessä pelaamassa tennistä tms. Mä olen 163 cm ja painan 53 kiloa - mahalla on selvä makkara, jonka mileuusti laihduttaisin pois, mutta ei se enää näin nelikymppisenä tahdo lähteä. 20-vuotiaana painoin 48 kiloa... Eli mun mielestä tyttösi voi hyvinkin olla vähän pyöreä, mutta missään nimessä noin nuori ei saisi laihduttaa eikä siitä saa hänelle puhua! yritä sen liikunnnan kautta ja katsomalla vähän tarkemmin, mitä kotona on tarjolla esim. välipalaksi.

Itse näen, että tyttö ei ole pyöreä. Oikeasti ei ole. Reidet tytöllä ovat pyöreät malliltaan, mutta on saanut raukka äidin "paksureisigeenit", eikä rakenteeltaan ole siro, mutta yhtään läskimakkaraa ei vyötäröltä eikä muualtakaan löydy. Tuossa iässä tytöt tahtovat vain olla jo niin kovin tietoisia omista (kuvitelluista) vartalonsa virheistä.

Yhteinen harrastus voisi olla kiva. Luulen, että ihan kävelylenkit olisivat kova sana.

ap

Vierailija
2/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuuko? Kannusta ennemminkin urheiluharrastusten pariin (ei siis sen takia että pitäisi laihduttaa), mutta se on hyvä juttu kasvavalle nuorelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin koulumatkaa on jonkun verran pyöräiltävänä ja koulussa on liikuntaa. Lisäksi tämä julma äiti pakottaa viikonloppuisin vastahankaisimmankin lapsen ulkoilemaan. Itse on kuitenkin alkanut puhua siitä, että joku liikuntaharrastus olisi terveellinen.

Nyt kun näitä laihdutuspuheita on alkanut tulla, olen ajatellut seurata lapsen syömistä vaivihkaa. Toistaiseksi ei ole ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

ap

Vierailija
4/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin todella laiha!!teinille tuo ei voi olla ainakaan liikaa...

Vierailija
5/5 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikin puolin. Mahtavaa olisi jos löytäisitte jonkun yhteisen lajin, helpottaisi tulevien teinikuohujenkin sumplimista, jos vaikka kävisitte joka yhdessä pelaamassa tennistä tms.

Mä olen 163 cm ja painan 53 kiloa - mahalla on selvä makkara, jonka mileuusti laihduttaisin pois, mutta ei se enää näin nelikymppisenä tahdo lähteä. 20-vuotiaana painoin 48 kiloa... Eli mun mielestä tyttösi voi hyvinkin olla vähän pyöreä, mutta missään nimessä noin nuori ei saisi laihduttaa eikä siitä saa hänelle puhua! yritä sen liikunnnan kautta ja katsomalla vähän tarkemmin, mitä kotona on tarjolla esim. välipalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi