Olen ihmeissäni, miten tosi monen mielestä täällä on ihan ok, jos mies työntyy
väkisin naisen sisään tämän nukkuessa!
Luin kaikki nuo ketjut, joissa tästä keskusteltiin onko oikein vai väärin, että mies työntyy väkisin naiseen tämän nukkuessa. Todella monen mielestä se oli täysin ok ja väittivät jopa asiaa pohtineen ylireagoineen.
Ymmärrän kyllä, että se on ihanaa, jos mies ekaks hyväilee ja työntyy sisään tämän jälkeen, mutta alkuperäisellä se oli niin, ettei miehensä ollut ensin hyväillyt tai kysynyt lupaa vaan suoraan työntynyt sisään ja voin vaan kuvitella miten kivuliasta tuo on.
Meillä siis mies kyllä herättää minut välillä seksiin yöllä hyväilemällä minua, mutta kun tästä puhuttiin hänen kanssaan niin mieheni sanoi, ettei hälle tulis mieleenkään työntyä suoraan sisään nukkuessani.
Kommentit (3)
jossa sanottiin, että oli ok tehdä tuo väkisin. näin kyllä keskustelua, jossa yksi puhui aidasta ja toinen aidanseipäästä.
kirjotustyylistä päätellen ja hänen mielestään siis ap ylireagoi, koska heillä tuo on ihan ok. Mutta hänen kirjoituksista sain käsityksen, että hänenkin mies ensin hyväilee eikä työnny suoraan sisään.
Se mistä minä yllätyin oli se, jos kyseiset vastaukset ei olleet provoja, että miten moni oli sitä mieltä, että mies saa tehdä vaimolleen mitä vaan. Siis vastauksia oli tyyliin kyllä minun mies saa minuun yöllä työntyä jos haluaa, siitä pitäisi olla vaan otettu kun mies haluaa yölläkin seksiä jne.
Itse kysymyksen ymmärsi minustakin erittäin harva, ainakin noista vastauksista päätellen. Mutta se nyt ei ollut mitään uutta kun tästä palstasta on kyse. Täällä on enemmänkin tapa kun poikkeus, että toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä kakkosta lainatakseni ja sit keskustelu rönsyilee täysin pois alkuperäisestä kysymyksestä.
ja harvemmin täällä osataan vastata kysymykseen, asian vierestä kyllä kinataan