Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä? Lapseton kaverini EI voi tehdä lapsia, koska

Vierailija
23.03.2010 |

a) ei ole rahaa. Todellisuudessa he eivät ole oikeastikaan isotuloisia, mutta luulis että 4000 e bruttotuloilla nyt yksi lapsi elätettäisiin? Eivät harrasta mitään kallista, eikä ole asuntolainaa (asuvat vuokralla)

b) ei ole aikaa. Kun pitää harrastaa ja matkustaa ja kehittää itseään.

c) ei ole syyttä. Ihan kuin ihmisen perimmäisen tehtävän täyttämiseen tarvittaisiin syy!

Olen ihan varma että kaverini syihin lukeutuu myös: "alapää venyy pilalle" ja "ei ole varaa merkkivaatteisiin", mutta ei kehtaa myöntää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on hyvä, että just tollaset eivät niitä lapsia teekään! Kaikkein tyhmintä on tehdä lapsia vaan siksi, että niin muka kuuluu tehdä.

Vierailija
2/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

d) he ovat tahattomasti lapsettomia mutta tuollaisten kusipää"kavereiden" kyylääminen ja utelointi ottaa niin koville, että kertovat tekosyitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tekemättä lapsia, jos ei niitä oikeasti halua!!!

Ne syyt mitä muille sanoo, on jokaisen oma asia.

Turha tänne on synnyttää enää yhtään lasta kärsimään itsekkäistä vanhemmista.

Vierailija
4/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä käsittänyt, miksi ihmisten pitäisi tehdä lapsia. Mä en ole koskaan kysynyt kavereiltani, aikovatko tehdä lapsia vai eivät, koska se asia ei kuulu kenellekään muulle. Mä ainakin toivon ensisijaisesti että kaverini saavat elää onnellisen, omannäköisen elämän ja tehdä vapaasti omat valintansa.

Vierailija
5/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kai siinä mitään kummallista ole? Myöhemmin voi sitten tuntua eriltä tämäkin asia.

Vierailija
6/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään mitä juttua täällä on. Annetaan jokaisen tehdä oma ratkaisu ja elää elämäänsä niinku haluaa. Lopettakaa nää älyttömät jutut!! Elä ja anna toisten elää.

Vierailija
7/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap:ta liikuttaa jos jotkut ei tee lapsia?

Eikö se ole jokaisen parin oma asia.

Hämmentävää skitsoilua ap:lta.

Vierailija
8/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen sijaan vaikutat todella omituiselta

Vierailija
9/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun mammamaailmaasi ei mahdu kuin se pentusi, niin ei kai se tarkoita että muut haluavat samanlaista elämää?

Vierailija
10/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli syyt sitten mitä tahansa.

Vierailija
11/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on suurempi ongelma, että monet tekevät lapsia juuri tuossa vastaavassa tilanteessa, kun ei ole rahaa, aikaa eikä oikein syytäkään. Eli että tehdään lapset vaan sen vuoksi kun muutkin tekee.

Ap, kerrohan mikä tässä nyt on ongelma? Häiritseekö sua jos kaverille ei ole lapsia?

Vierailija
12/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jo 2 lasta

ja syy minkätakia en tee kolmatta on:

ei ole aikaa

ei ole rahaa

ei ole syytä

Vierailija
13/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvä osoitus kaverini itsekkyydestä! He pystyvät kyllä saamaan lapsia, ovat ihan friikkeinä ehkäisyn suhteen. Hän on siis itse kertonut. Mielestäni ei hyvyä syitä olla lapseton!

ap

Vierailija
14/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mielestäni on hieman "outoja" syitä Siis hyvä osoitus kaverini itsekkyydestä! He pystyvät kyllä saamaan lapsia, ovat ihan friikkeinä ehkäisyn suhteen. Hän on siis itse kertonut. Mielestäni ei hyvyä syitä olla lapseton!

ap

Mitä uskontokuntaa edustat? Joku menkää ja täyttäkää maa? :D

Vierailija
15/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei halua lapsia! Ihmeellisiä ajatuksia ap:lla.

Vierailija
16/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei selvästikään HALUA lapsia.

Vierailija
17/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi "hyvä" syy siihen ettei halua lapsia?

Vierailija
18/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siistä syystä kuin tahtovat!

Vierailija
19/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä PAKKO kaverisi on muka hankkia lapsia, ellei hän itse halua? Ja mitä se AP:lle kuuluu? Maailmassa on muutenkin liikaa väkeä ei luonnonvarat riitä kaikille.

Siis hyvä osoitus kaverini itsekkyydestä! He pystyvät kyllä saamaan lapsia, ovat ihan friikkeinä ehkäisyn suhteen. Hän on siis itse kertonut. Mielestäni ei hyvyä syitä olla lapseton! ap

Vierailija
20/29 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sehän on vaan hyvä ettei tee lapsia! Kuka siinä sitten voittaa jos saisivat lapsen joka suurimman osan ajasta on tarhassa, mummolassa jne poissa jaloista ettei ole tiellä kun vanhemmat kehittävät itseään jossain missä lapsi olisi vain tiellä. (kaikki eivät muutu lapsen myötä epäitsekkäiksi)Ennemminkin minä oisin huolissani siitä jos noin itsekäs tyyppi alkaisi kaikesta huolimatta niitä lapsia haluamaan.