G: Tupakka
(1.) Poltatko tällä hetkellä? (2.) oletko polttanut joskus? (3.) jos poltat kauanko olet polttanut (4.) minkä ikäisenä aloitit? (5.) milloin maistoit ensimmäisen kerran? (6.) haluaisitko lopettaa? Jos miksi?
Kommentit (35)
(1.) Poltatko tällä hetkellä? (2.) oletko polttanut joskus? (3.) jos poltat kauanko olet polttanut (4.) minkä ikäisenä aloitit? (5.) milloin maistoit ensimmäisen kerran? (6.) haluaisitko lopettaa? Jos miksi?
Poltan, olen polttanut nyt 5 vuotta, sitä ennen olin 16 vuotta polttamatta. Aloitin tupakoinnin rippikoulussa, eli n. 15 vuotiaana ja lopetin 21 vuotiaana, kunnes aloitin uudelleen 16 v. myöhemmin. Ei ole tullut mieleen lopettaa
2. Kyllä
3. 22 vuotta
4. 13 v.
5. 13 v.
6. Lopetin jo, raskaus, terveys, raha, häpeä huonosta tavasta.
1. Tavallaan joo. Silloin tällöin miehen kanssa.
2. Sama vastaus kuin kyllä.
3. Ehkä noin 10 v.
4. olin 19-20v ekoja kertoja
5. varmaan 13 v
6. en välttämättä
7. Poltamme mieheni kanssa vain "juhlatilanteissa", esim. nyt vappuna tulemme ostamaan puoliksi yhden askin. Lapset menevät mummolle ja meillä on kaveribileet.
1. en
2. olen
3. -
4. 17 v.
5. 6 v.
6. lopetin neljä vuotta sitten, koska tupakointi alkoi ahdistaa. olen nyt 33 v.
1. En juuri tällä hetkellä kun olen sisällä
2. Joskus olen polttanut
3. En edelleenkään polta nyt.. yleensä siihen menee se 5 minuuttia.
4. Aloitinhan minä
5. Hyii.. äläs ehdottele!
6. Lopettaa niin minkä?
1. En
2. En
3. -
4. -
5. 13v 1 sauhu ja siihen jäi, meinasin tukehtua:/
6. -
Yleensä tupakointini on tuollaista. Poltan joskus. Nyt tämän vuoden aikana olen polttanut askin verran.
Kenties kesällä tulee ostettua toinen aski.
Tupakoinnin sivutuotteena tulee mukava limaisuus, joka lisää nenänkaivelua ja räkimistä. Mukava rökiä kunnon klimppejä keuhkoistaan irti.
Varmaankin tiesit miehesi tupakoinnista kun aloitte seurustelemaan...
Turhaa siitä enää riitelet, se lopettaminen ei lopu jos nalkutat ja SINÄ tahdot, lopettaminen lähtee vain ja ainoastaan ITSESTÄÄN...
3. 15 vuotta (miinus raskaudet 3 vuotta)
4. 22v
5. Kaverin tupakasta leirikoulussa 9. luokalla.
6. En. Tupakointi on kivaa, tupakkatauoilla kuulee parhaat jutut ja poltan melkoisen vähän (max 5 tupakkaa / päivä)
1.) Poltatko tällä hetkellä? En
(2.) oletko polttanut joskus? Olen
(3.) jos poltat kauanko olet polttanut Poltin n. 14 vuotta
(4.) minkä ikäisenä aloitit? 13-v
(5.) milloin maistoit ensimmäisen kerran? 11-v
(6.) haluaisitko lopettaa? Jos miksi? -
Poltan silloin tällöin, muttei se enää maistu niin hyvältä.
1. en
2. juu
3.poltin n.20 vuotta
4. 13v
5. 13v
6. Lopetin vuosi sitten. Tupakointi on mielestäni säälittävää touhua. En halunnut olla enää haiseva tupakan orja.
Nyt olen urheilullinen terve nainen.
1. En polta
2. Kyllä
3. lähes 30 vuotta
4. 13-vuotiaana
5. 13-vuotiaana
6. Lopetin 5 vuotta sitten
1.Juu,poltan
3.10-vuotta (siinä miinustettu raskaus+imetysajat)
4.aloitin 13-vuotiaana
5.13-vuotiaana ekat imut
6.Kyllä lopettaminen on mielessä ollut,ihan ulkonäöllisistä ja rahallisista syistä tahtoisin päästä irti...on vaan niin pirun vaikeeta tämmöiselle toopelle