Jos olisit itse 164 cm pitkä, niin seurustelisitko
n 160-162 cm ptkän miehen kanssa?
Musta tollanen vaikuttaa jo kääpiöltä, ja näyttää erittäin hölmöltä itseni vieressä.
Kommentit (25)
Lyhyys ja hintelyyys miehellä on semmoset jutut mitä ei saa millään anteeksi.
mä 161 cm pitkänä seurustelin jonkin aikaa 167 cm pitkän miehen kanssa, mutta koska mies oli myös hintelä, niin tunsin itseni aina norsuksi hänen rinnallaan (painan 55 kg), eikä mies vaan vaikuttanut lainkaan miehekkäältä, vaan enemmän pojalta. Ei voi mitään. Ei se seurustelua estänyt, mutta seksuaalinen kiinnostukseni ei ollut kovin korkeaa. Nettideiteillä kävin yhden itseni mittaisen miehen kanssa, jolla oli jokin kasvuhäiriö, joten hän se vasta pikkupojalta vaikuttikin. En vaan voinut tuntea häneen mitään mielenkiintoa. Onneksi suurin osa miehistä on itseäni pitempiä. Hyväksyn täysin sen, että joku ei halua minua jonkin ulkonäköni puutteen takia, miksi nyt olisinkaan väkisin sellaisen kanssa, jolle esim. pienet rintani olisivat totaalinen turn off.
mä oon 166cm, ja mun mies on 163cm. ei mun mielestä aiheuta mitään ongelmaa, paitsi että en voi käyttää korkokenkiä.
Red Hot Chili Peppersin Anthony Kjeldis, joka on tuon mittainen. Aika helmi pitäisi kyllä olla, ja lisäksi oma itsetunto kunnossa.
Vaikka pääsääntöisesti tunnen itsekin oloni mukavaksi vain VÄHINTÄÄN samanpituisten miesten kanssa ja ehdottomasti enemmän vetoa pitempiin, kyllä mäkin Johnny Deppin huolisin.