av antaa nyt tuomionsa! Tyttö 125cm/27,5kg. Lihava?
Kommentit (6)
lapsi on ihan sopusuhtainen. Mitä tällä haet?
On aika laiha,mut vaikka se söis mitä niin ei liho.Ja sepä tässä ihmetyttääkin suuresti,ku äiti on aina ollut pullukka,nyt normaalipainoinen,ja isäkin on ollut pulska,et mitä toi tyttö on perinyt noi geenit et syö ku hevonen muttei näy missään...
On aika laiha,mut vaikka se söis mitä niin ei liho.Ja sepä tässä ihmetyttääkin suuresti,ku äiti on aina ollut pullukka,nyt normaalipainoinen,ja isäkin on ollut pulska,et mitä toi tyttö on perinyt noi geenit et syö ku hevonen muttei näy missään...
Kouluterkkarille meno oli aina ikävää kun jo etukäteen tiesi että painosta kuitenkin valitetaan. Olin siis aivan liian laiha vaikka söin paljon, myös herkkuja.
Heti murrosiän alettua alkoi paino nousemaan :(
Nyt aikuisena joudun katsomaan syömiseni tosi tarkkaan.
Kannattaa opettaa lapselle terveellinen ruokavalio hoikkuudesta huolimatta ..Herkuista pois oppiminen on aikuisena paljon hankalampaa kuin lapsena :/
Et ruokavalio meillä on kohdillaan,mut tyttö syö vaan ihan jumalattoman isoja annoksia,eikä se siltikään näy missään,tyttö on pitkä ikäisekseen.Toinen tyttömme on sit lyhyt ja normaalipainoinen,et näin ne geenit on erilaisia :)
Kouluterkkarille meno oli aina ikävää kun jo etukäteen tiesi että painosta kuitenkin valitetaan. Olin siis aivan liian laiha vaikka söin paljon, myös herkkuja.
Heti murrosiän alettua alkoi paino nousemaan :(
Nyt aikuisena joudun katsomaan syömiseni tosi tarkkaan.
Kannattaa opettaa lapselle terveellinen ruokavalio hoikkuudesta huolimatta ..Herkuista pois oppiminen on aikuisena paljon hankalampaa kuin lapsena :/
lapsi on ihan sopusuhtainen. Mitä tällä haet?
että miksi pitää aloittaa tämä painosählääminen jo lapsien kanssa!? Sun lapsesi, ap, halutaanko me tietää hänen mittojaan? No en minä ainkaan, lienee ihana lapsi vaikka mitat olisi mitä. Säästetään nämä kahvipöytä - ja ennenkaikkea PULLA- keskusteluihin työpaikoilla, et kuinka paljon onkaan painoa sillä ja sillä ja blaah blaah blaah...
Luut törröttää ihan normaalisti.