No olipa taasen tilanne vkl mökillä
sänkypaikkoja ei riittänyt kaikille koska isäntäpariskunnalla tuli riitaa. Joten ehdotin että minun mieheni menisi nukkumaan ystäväni miehen kanssa. Mikä siinä?
Mutta siitäkös mekkala nousi. Ettäkö kaksi miestä samaan sänkyyn?! jos juttu leviäisi, mitä sitten puhuttaisiin ja siitä saisi kuulla aina. :D
Kaksi aikuista miestä..niinpä minä tarjouduin nukkumaan lattialla ettei vain homppeli jutut alkaisi kiertää..
Onko se teistä outoa, 2 hyvää kaveria samassa sängyssä. En ymmärrä.
Kommentit (17)
Poika teini-ikäinen 13v. Itse tarjoutui koska halusi päästä nukkumaan.
Olemme tuttuja lähes 20v ajalta joten pieni kinastelu meidän kuullen ei ole kiusallista tai outoa.
ap
sänkyyn mahduta. Eipä meidän kaveripiirssä ole tapana selvitellä keskinäisiä välejä muiden kuullen, mutta kukin tyylillään..
kun ei edes samassa sängyssä voi nukkua. Mitähän tuo vaikuttaa tuohon lapseenkin. Ei ole perheasiat ihan kohdallaan....
etteivät mahdu samaan vuoteeseen enää. En ymmärrä.
Mutta siitäkös mekkala nousi. Ettäkö kaksi miestä samaan sänkyyn?! jos juttu leviäisi, mitä sitten puhuttaisiin ja siitä saisi kuulla aina. :D
Oudointa on, että vieraiden aikana tulee tuollainen riita, ettei sitten voi edes samassa sängyssä nukkua.
outoa tuo isäntäparin riita. Outoa ei ole, jos miehet nukkuvat samassa sängyssä. Se on outoa, että kuvitellaan tulevan homoksi, jos mies nukkuu miehen vieressä.
etteivät mahdu samaan vuoteeseen enää. En ymmärrä.
Tilanne oli mikä oli. Kysymys kuului, onko teistä outoa jos 2 kaverusta nukkuu samassa sängyssä?
Minusta ei todellakaan ole!
minä ihmettelen miten te loppujen lopuksi nukuitte? Sinä nukuit lattialla. Nukkuiko isäntä yksin ja emäntä sitten miehesi kanssa? Sekö oli sitten pienempi paha isännän mielestä? :D
Minä lattialla ja nainen saunalla. Meidän lapset nukkui yläkerrassa.
Kauhea show tuollaisesta asiasta. Lapsellista minusta. Aivan kuin olisin ehdottanut kimppakivaa tai seksiä poikien kesken. :D Reaktio oli saman lainen.
Se on kuitenkin rikollista toimintaa, toisin kuin homous.
kuin joutua kuuntelemaan kaveripariskunnan riitelyä... Itse en moista miehen kanssa harrasta
ja missä se isäntä sitten nukkui? Miten te olisitte sitten nukkuneet, jos ei tuota riitaa sitten olisi tullut, jos se emäntäkin meni sinne saunaan? Anteeksi nyt vain kun takerrun tuohon, mutta en ymmärrä?
eivät vaan ole kertoneet teille ;-). Sinä ja miehesi ette voineet nukkua samassa sängyssä ja tämä lapsi lattialla? Minkä ikäinen heidän lapsensa siis oli?
alkuperäiset nukkumisjärjestelyt?
Poika teini-ikäinen 13v. Itse tarjoutui koska halusi päästä nukkumaan.
Olemme tuttuja lähes 20v ajalta joten pieni kinastelu meidän kuullen ei ole kiusallista tai outoa.
ap
ja edelleen missä se isäntä sitten nukkui ja mikset sinä siis voinut nukkua miehesi vieressä, jos se oli alkuperäinen suunnitelma, ettekä olleet riidoissa? Eikö sen olisi pitänyt mennä niin, että se isäntä tai emäntä olisi nukkunut lattialla, miksi se lapsikin seattiin tähän kuvioon?
sänkyyn mahduta. Eipä meidän kaveripiirssä ole tapana selvitellä keskinäisiä välejä muiden kuullen, mutta kukin tyylillään..