Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla taitaa olla aivoton mies :(

Vierailija
22.03.2010 |

Olemme uusperhe ja lapsia on sun, mun ja meidän.

Omaisuutta on myös jonkun verran mun, sun ja meidän.

Oma isäni kuoli vuosi sitten. Hautajaiset ja perinnönjako ei ollut lainkaan kivutonta.

Sanoin miehelle, että haluan laittaa asiamme kuntoon kuolemanvaralta.

Hän ei tuohon suostu, olen kuulemma seko kun mietin kuolemaa. Hänen ei ainakaan ole tarkoitus kuolla vielä vuosiin.

Haluan asiat kuntoon jotta lapsemme eivät joudu riitoihin turhan takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vielä puhua hänelle ja perustella mielipiteesi.

Vierailija
2/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei ole ikää kuin 22-vuotta, mutta olen silti avopuolisoni kanssa yhdessä tehnyt testamentin missä eriteltynä kaikki, kenelle lapsemme menee, mihin asunnosta ja vakuutuksista tulevat rahat käytetään jne.

ei ole mielestäni sekoa varutua elämän varalle, koskaan ei tiedä enen vuoro on seuraavaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vain esittää toiveen....

Vierailija
4/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei estä sinua tekemästä testamenttia.

Kellään ei ole tarkoitus kuolla ennen aikojaan, mutta silti sitä tapahtuu. Asioiden hoitaminen kuntoon on järkevää ja testamenttia voi aina muuttaa ja muokata.

Vierailija
5/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on turhan huolettomia noissa asioissa. Itselläni käynnissä mielestäni aivan liian nuorella iällä oikea perintöhelvetti toisen vanhempani kuoleman vuoksi. En haluaisi samaa omille lapsilleni. Suru on raskasta jo itsessään, lisäksi menee uusiksi kaikki tuttu ja turvallinen sekä ihmissuhteet natisevat liitoksissaan. Eikä tässä lohduta edes se, että itse on jo aikuinen. Mitäpä tällainen tekee nuoremmille?