Vauvakirjoista
Hei! Onko teillä ollut kokemuksia hyvistä vauvakirjoista? Itse olen ollut tyytyväinen tilaamaani Pikkuvälkky-sarjaan. Tilasin sen osoitteesta www.kouluinfo.fi.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2010 klo 10:26"]
Hei! Onko teillä ollut kokemuksia hyvistä vauvakirjoista? Itse olen ollut tyytyväinen tilaamaani Pikkuvälkky-sarjaan. Tilasin sen osoitteesta www.kouluinfo.fi.
[/quote]
Älä yritä! Et varmasti ole ostanut tuota kansiosarjaa, jos vähänkin olet tutkinut ilmaista tarjontaa! Aivan selvä myyjän puffi.
Anteeksi nyt vaan, mutta en mainosta, vaan haluan ilmaista mielipiteeni je kehua löydöstäni muillekin.
Heipä hei!
Kiva, jos joku on todennut meidän Pikkuvälkyn toimivaksi omassa perheessään. Aikaisempi teksti ei ole meiltä Kouluinfosta peräisin, mutta se ei nyt ehkä ole olleellistakaan itse aiheessa.
Kuten mainittukin Pikkuvälkky-sarjan sisältö käsittelee kyllä samoja asioita, kun neuvolan ilmainenkin materiaali. Lapset kehityttävät aivan samalla tapaa ja samat hoitosuositukset ovat Suomessa voimassa on materiaali sitten ilmaista tai maksullista. Meidän Pikkuvälkky-sarjamme on kattava suomalaisten asiantuntijoiden yksiin kansiin kokoama tietopaketti pienen lapsen sekä hänen perheensä kasvusta ja kehityksestä. Työryhmässämme oli mukana vanhempia, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, kätilö, lastenlääkäri, psykologi ja fysioterapeutti. Halusimme koota tärkeät tiedot ja ohjeet helppokäyttöiseen ja täydennettävään muotoon raskauden suunnittelusta aina siihen saakka, kun lapsi täyttää kaksivuotta.
Kahden faktaosan lisäksi sarjaan kuuluu lapsen oma 194-sivuinen kansio, johon voi tallentaa kaiken lapsen syntymästä, kasvusta, kehityksestä ja ensimmäisten ikävuosien tapahtumista omaan käsittelyä kestävään kansioon. Jokainen osa myydän erikseen. Lisätietoa sarjasta löytyy www.kouluinfo.fi. Sarjaan voi tutustua myös monessa Suomen neuvolassa.
Kaikki se sisältö löytyy ILMAISISTA neuvolakirjoista!