Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitko tällaista kaveria?

Vierailija
21.03.2010 |

Keskustelu menisi esim näin:

-Onpa kauniit villalapaset?

-Mä olen tehnyt ne, ei mennyt huutonetissä vaan kaupaksi, rumat ne on.

-No ei todellakaan, tosi nätit.

-En osaa tehdä kivoja että kukaan viittisi ostaa.

-Älä nyt viitti, mä ainakin tykkään tosi paljon.

-Ihan paskat. Mä en osaa mitään.

(ja juttu jatkuu tällä tyylillä jos jatkaa..)

????????!! onko tätä ihmistä ihan turha yrittää tsempata? Koskaan hänestä ei ole mihinkään, ei kukaan halua häntä töihin, hän on huono äiti, huono tytär ja mitä vielä. Hirveän raskasta yrittää piristää. Tuntuu että kaikki se huono energia siirtyy minuun, olen niin huonolla tuulella tämän toisen turhasta itse säälistä. Annanko vain olla vai miten voin olla ymmärtävä kaveri, tätä tyyliä en jaksa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa olisi sellaisen kanssa keskustella, joka oikein tuolla typerällä itsesäälin maksimoimisella kääntäisi koko ajan keskustelun itseensä.

Itse tuollaisessa tilanteessa voisin kehua lapasia (tai kannustaa asiassa joka kaveria harmittaa) kerran, mutta en sitten enää sen jälkeen jankkaisi asiasta.

Vierailija
2/2 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli vaikea nuorempana ottaa ulkonäköön liittyviä kehuja vastaan. Jos joku kehui vaikka puseroa niin vastailin tyyliin: no tää nyt on vaan tämmönen kun en parempaa löytänyt..

Kerran sitten oikein hyvä ystäväni kivahti, että miksi en vain voi ottaa kehuja vastaan marisematta ja siihen loppui mun narina.

On tosi vaikea ottaa vieläkin kehuja vastaan, mutta vastaan taatusti kohteliaisuuksiin ilahtuneella äänellä, että kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme