Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi exän NYKYINEN haukkuu ja inhoaa mua?

Vierailija
21.03.2010 |

Eikös se ole yleensä toisinpäin? En tosiaan havittele sen miestä, enkä halua niiltä mitään. Miksi kokee tarpeelliseksi tuon mustamaalauksen? Miksei se voi olla tyytyväinen kaikkeen siihen mitä sillä on? Aivan käsittämätöntä.



Välit lapsen isäänkin alkaa olla jo kiristynyt tuon naisen takia. Isä kun on hampaaton, eikä osaa pistää naista ojennukseen. Eipä ole lapsi enää mennyt sinne, kun muija keksii kaikenlaisia syitä ettei voi mennä sinne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla