Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vihattu nainen

Vierailija
21.03.2010 |

exän nyksä (jonka takia meille tuli ero) kuulemma vihaa minua enemmän kuin mitään maan päällä.

Meillä vasta avioeron 1. vaihe menossa (eli avioero tulee voimaan vasta syksyllä) ja pitäisi saada neuvoteltua lasten asioista (tapaamiset, asuminen, päiväkodit jos asumispaikka muuttuu jne, raha) ja mitään ei saada aikaisksi koska joka kerta hän puutuu neuvotteluihimme omin - lievästi ilmaistuina - ilkeämielisin kommentein..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kun on kuulemma kristitty, niin olen yrittänyt kysyä, että kuinka tuo vihan lietsonta minua kohtaan on mahdollistakaan, mutta eipä mulle vastata..

Vierailija
2/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että nämä asiat ovat sun ja exäsi asioita ja et neuvottele mistään, jos nyxä on paikalla. Menette vaikka ammattilaisen luo keskustelemaan asiat, ja tietenkin ilman nyxää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä ei suostu kanssani tekemään sopimuksia valmiiksi. hän saattaa alustavasti hyväksyä jonkin luonnoksen, sitten pyytää hiukan lisäaikaa ja menee soittamaan nyksälle ja puff! koko sopimus on kaatunut, joka yksityiskohtaa myöten

tämä koskee ihan pienimpiäkin yksityiskohtia nyt asumuseron aikaan (en edes tarkoita lopullisia sopimuksia)

Vierailija
4/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyksä on siis sanonut että exän pitää ottaa taisteluasenne ja taisetlla minua vastaan kaikesta. siis ihan tyyppiä jostain viikonlopun hakuaikataulusta

Vierailija
5/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvotteluihin. Ja kai ymmärrät että vika on exässäsi, ei hänen nyxässään. Exäsi antaa nyxälle valtaa asioihin..

Vierailija
6/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vian exässä, hän myös valehtelee tosi paljon ja pettää annettuja lupauksia jne.

mutta ei nyksäkään viaton ole.

Vierailija
7/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan asioita on eteenpäin saada ja jos ei hyvällä, niin sitten pahalla.

Nyxä ei ole paikalla asioita sovittaessa ja miehen on itse kyettävä tekemään sopimukset. Jos ei pysty, niin oikeuteen vaan. Mutta kyllä ammattilaisen täytyisi pystyä viemään asia eteenpäin ja lopettaa nyxän vaikutukset sopimuksiin.

Vierailija
8/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koska asioista sopiminen ei näytä onnistuvan niin se täytyy tehdä ammattilaisen kanssa ja "virallisesti". Älä puhu nyxästä mitään.

Vierailija
9/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän kerätä voimia siihen tapaamissopimuksen tekoon

Vierailija
10/10 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rikkoi(vat) perheemme, nuorempi lapsi on vasta taapero.

mutta en kulje pikin kyliä kertomassa kuinka paljon vihaan häntä