vihattu nainen
exän nyksä (jonka takia meille tuli ero) kuulemma vihaa minua enemmän kuin mitään maan päällä.
Meillä vasta avioeron 1. vaihe menossa (eli avioero tulee voimaan vasta syksyllä) ja pitäisi saada neuvoteltua lasten asioista (tapaamiset, asuminen, päiväkodit jos asumispaikka muuttuu jne, raha) ja mitään ei saada aikaisksi koska joka kerta hän puutuu neuvotteluihimme omin - lievästi ilmaistuina - ilkeämielisin kommentein..
Kommentit (10)
Sanot suoraan, että nämä asiat ovat sun ja exäsi asioita ja et neuvottele mistään, jos nyxä on paikalla. Menette vaikka ammattilaisen luo keskustelemaan asiat, ja tietenkin ilman nyxää.
exä ei suostu kanssani tekemään sopimuksia valmiiksi. hän saattaa alustavasti hyväksyä jonkin luonnoksen, sitten pyytää hiukan lisäaikaa ja menee soittamaan nyksälle ja puff! koko sopimus on kaatunut, joka yksityiskohtaa myöten
tämä koskee ihan pienimpiäkin yksityiskohtia nyt asumuseron aikaan (en edes tarkoita lopullisia sopimuksia)
nyksä on siis sanonut että exän pitää ottaa taisteluasenne ja taisetlla minua vastaan kaikesta. siis ihan tyyppiä jostain viikonlopun hakuaikataulusta
neuvotteluihin. Ja kai ymmärrät että vika on exässäsi, ei hänen nyxässään. Exäsi antaa nyxälle valtaa asioihin..
vian exässä, hän myös valehtelee tosi paljon ja pettää annettuja lupauksia jne.
mutta ei nyksäkään viaton ole.
Pakkohan asioita on eteenpäin saada ja jos ei hyvällä, niin sitten pahalla.
Nyxä ei ole paikalla asioita sovittaessa ja miehen on itse kyettävä tekemään sopimukset. Jos ei pysty, niin oikeuteen vaan. Mutta kyllä ammattilaisen täytyisi pystyä viemään asia eteenpäin ja lopettaa nyxän vaikutukset sopimuksiin.
että koska asioista sopiminen ei näytä onnistuvan niin se täytyy tehdä ammattilaisen kanssa ja "virallisesti". Älä puhu nyxästä mitään.
yritän kerätä voimia siihen tapaamissopimuksen tekoon
että rikkoi(vat) perheemme, nuorempi lapsi on vasta taapero.
mutta en kulje pikin kyliä kertomassa kuinka paljon vihaan häntä
ja hän kun on kuulemma kristitty, niin olen yrittänyt kysyä, että kuinka tuo vihan lietsonta minua kohtaan on mahdollistakaan, mutta eipä mulle vastata..