Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia aloitteita miehet oikein toivoo?

Vierailija
21.03.2010 |

Kysyn siksi, että oma mies on torjunut minut viimeisen viikon aikana jo kolmasti. Enää en viitsi enää edes ehdottaa seksiä, pakit tulee kuitenkin.

Olen (tietysti) käynyt ensin suihkussa, laittanut jotain hepeniä ylle, mennyt sohvalle vierelle, sängyssä ehdotellut.

Ei, ei ja ei. Ei jaksa, ei viitsi, ei kiinnosta, ei nyt, sitten joskus.

Viimeksi kun ehdottelit, vaati vielä selitystä, miksi olen niin halukas. Siis miksi olen viikon aikana jo kolmasti yrittänyt seksiä, mutta tuloksetta.

En kyllä enää neljättä kertaa yritä, se on varma!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parashan on äkkiarvaamaton käsi housuihin tai vastaavaa, jolla nainen oisittaa olevansa kiimassa. Tai vaikka sanoo, että koitappa kun on märkä pillu.

Nää on näitä halukkaiden (siis sellaisten, jotka eivät halun ouutteesta ikinä ole kärsineet) vinkjejä ja toiveita. Tuota itsekin toivoisin. Tai ihan vaan kiinni painautumista vaikka perä edellä, kyllä minä voin siitä jatkaa.

Tämä tieto, ei ap:tä paljon lohduta, koska heillä tilanne on eri. Suosittelen rauhallista jutustelua kahvin äärellä. Jos homma hirtää riitelyn puolelle, ulkopuolisen jutuille.

Enemmän AP oppii koittamalla löytää vähemmän haluavien kurjoituksia. Vaikka naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi