Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko emännöidä me&i kutsut?

Vierailija
20.03.2010 |

Pliis, vastaa ihan sillä tuntumalla mikä sulla juuri nyt on. Tämä on vauva-palsta gallub :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kyseisistä vaatteistä.

Vierailija
2/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin viikon päästä emännöin niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita kuin pakottamalla - tuskin kaveritkaan. Olisin huono emäntä, kukaan ei ostaisi.

Vierailija
4/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mitään kotikutsuja ikinä. En halua hyväksikäyttää ystävyyttäni kaupallisiin tarkoituksiin. Kotikutsujen toimintaperiaate on se, että ostetaan jotain kun ei kehdata olla ostamatta. Minulla ei riitä pokkaa laittaa ystäviäni sellaiseen asemaan.

Vierailija
5/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi kiva saada kutsu niihin joskus:)

Vierailija
6/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en kuullut, ettei aikuinen kehtaa olla ostamatta. Me kierrellään yhdessä kauppojakin, eikä kukaan ostele, kun ei kehtaa olla ostamattakaan.

Kiertelemme jatkuvasti toistemme luona milloin kippo-kutsuilla, milloin kynttilä-kutsuilla ja on sitä pidetty rintsika- , sukka-, koru- ja laukkukutsujakin lähipiirissä.

Ja olisin joskun aikoinani halunut pitää me&i-kutsut, annoin yht.tiedot messuilla, mutta koskaan ei tullut soittoa. Nyt en enää ostaisi kouluikäisille noita vaatteita.

Vierailija
7/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluu vaatteita joita on aivan kaikilla. tyhmää.

Vierailija
8/14 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin törkeän hintaisia etten todellakaan olisi pokkaa yrittää saada niitä kavereille myytyä!

Vierailija
9/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille isompien lasten äideille tiedoksi, että perjantaina julkaistiin myös isommille 8-14 ikäisille suunnattu oma "juttu" eli isompien lasten mallisto! Esiteinit hyppii yläpystyä vaatteet nähdessään, ja äidit viimeistään sen sadannen pesun jälkeen laadun todetessaan.

Ja vauva-palstalla on aina Gallub, juu! Sen mä sentään olen oppinut :)

Vierailija
10/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille isompien lasten äideille tiedoksi, että perjantaina julkaistiin myös isommille 8-14 ikäisille suunnattu oma "juttu" eli isompien lasten mallisto! Esiteinit hyppii yläpystyä vaatteet nähdessään, ja äidit viimeistään sen sadannen pesun jälkeen laadun todetessaan. Ja vauva-palstalla on aina Gallub, juu! Sen mä sentään olen oppinut :)

en antaisi poikani pukeutua pääkallo- tai bulldog-paitaan.

Vierailija
11/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pääkallot eikä koirat sovi. Ei se ole malliston ainoa arvo silti. Eikä nuo ensimmäisen me-malliston vaatteet voikaan lämmittää ihan jokaista äitiä. Mallisto on monen esiteinin mieleen silti, eri asia on hyväksyykö vanhemmat esiteini mielipiteen vaatteistaan.

Vierailija
12/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitten ns emännänlahja on onneton. Vähän alea, siinä kaikki.

Mä kuitenkin keräisin meille vähintään 10 äitiä, siivoisin paremmin, heittäisin pojat kutsujen ajaksi ulos, kestittäisin vieraat ja saisin onnettoman palkinnon.

Ei kiitos !

Vierailija
13/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaisiakin vielä.

Vierailija
14/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille isompien lasten äideille tiedoksi, että perjantaina julkaistiin myös isommille 8-14 ikäisille suunnattu oma "juttu" eli isompien lasten mallisto! Esiteinit hyppii yläpystyä vaatteet nähdessään, ja äidit viimeistään sen sadannen pesun jälkeen laadun todetessaan. Ja vauva-palstalla on aina Gallub, juu! Sen mä sentään olen oppinut :)

et antaisi pukeutua pääkallopaitaan?

Mä odotan, että pääsen kutsuille niin ostan 7kk vaavilleni kesäksi pääkallo t-paidan!