Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet siskoni aviomiehestä, pettääkö? OV

Vierailija
20.03.2010 |

Siskoni on ollut naimisissa 20v, hänen miehensä on ihan ok tyyppi, mutta hieman "oman tiensä kulkija". Lapsia heillä on 2, kohta teini-iässä. Mies matkustaa lomillaan aina yksin pohjoiseen, viettää siellä kesällä 2vkoa, syksyllä 2 vkoa, joululoman aikana (ei joulunpyhiä) vajaan viikon ja nyt kevättalvella 2 viikkoa? Mies on harrastamassa ko ajat ja lapsuudenperheensä sekä sukulaistensa kanssa, mökillä yms.

Siskoni sanoo, ettei voi sanoa miehelle ei. Hän itse ei halua/jaksa enää kulkea miehen mukana, eikä se suurimmaksi osaksi olisi mahdollistakaan. Lapset ovat miehen mukana jonkin aikaa kesällä.

Olisiko tämä mielestänne ok? En ole mitään siskolle tietenkään sanonut. Itse olen naimisissa ja minulla on 3 lasta, me taas matkustamme perheen kanssa, toisinaan me vanhemmat jonkun päivän matkoja omien kavereidenkin kanssa tietenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on sinulle rakas ja haluat hänelle parasta, mutta hänellä on oma elämänsä, jota elää eri tavalla kuin sinä.

Miksi mies pettäisi? Yksin lomailu ei tarkoita pettämistä.

Ja toisekseen, jos nyt sattuisi pettämään, ei ole sinun murheesi. Keskity enemmän omaan elämääsi.

If you love somebody, let them free...

Vierailija
2/6 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaan haluaa olla ihan rauhassa, tarttee tilaa ittelleen välillä...

tietty on sellaisiakin jotka sitte pettää...ja tiedä häntä, saattaahan mies tosiaanki mennä yksin mutta olla jo pitempiaikainen suhde vaimon rinnalla...mene tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei elämän pääsisältö ole seksi.

Vierailija
4/6 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa omaa rauhaa stressaavan työn vastapainoksi. Käy pari kertaa vuodessa vaeltamassa tuntureissa yksin.

Vaimoaan ei halua matkaan, koska vaimo ei jaksa pitkiä vaellusreittejä. Sanoo, että tulisi lisästressiä jos miettisi, että miten vaimo viihtyy hotellissa kun hän on tunturissa.

Vaimolle tämä käy hyvin. Vaimo käy siskojensa kanssa vastapainoksi ulkomaanreissuilla.

Itse asiassa, miksi asia edes sinulle kuuluu.

Vierailija
5/6 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itseasiassa alkoi puhua minulle epäilevänsä asiaa. En osannut sanoa oikein mitään, sillä en koe asian kuuluvan minulle. Mutta pyytäisin teitä miettimään asiaa ulkopuolisen silmin, siksi kysyin.

Vierailija
6/6 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo toistakymmentä vuotta ollut avioliitossa ja tarvitsen välillä erossaoloa vaimostani ja muutenkin rauhoittumista. Ei sitä tarvetta syrjähypyillä täytetä.

Enemmän minua epäilyttäisivät jotkut kahden päivän ryhmäpalaverimatkat Katinkultaan tai kosteat miesporukan reissut milloin mihinkin. Karkeasti ottaen puolet ihmisistä pettää joskus. Todennäköisesti se tapahtuu jossakin missä on paljon uusia tuttavuuksia ja kenties käytetään alkoholia. Yksinäinen vaellus yksinäisellä seudulla ei vaikuta ihan kaikkein epäilyttävimmältä.

Onko ap:n siskolla jotakin ilmeistä perustetta eipäillä miestään uskottomuudesta? Onko hänellä ollut kortsupaketteja mukanaan? Tai edes jotakin sellaista, että puhuu kummallisia puheluita ja vartioi kännykkäänsä mustasukkaisesti? Tai onko hän kärähtänyt jostakin reissuihinsa liittyvistä valeista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi