Väittely miehen kanssa, kumpi on oikeassa?
Miehen on pakko saada katsoa Ylen 20.30 uutiset päivittäin, on katsonut niitä vuosia ja väittää että näin tehdään kaikissa suomalaisissa perheissä. Onko näin? Katsooko joku muukin muka ylen uutisia puoli yhdeksältä illalla? Mä olen luullut että siihen aikaan uutisia katsoo pelkät vanhukset..
Kommentit (21)
Kymmenen uutiset mieluummin vaikka
Mutta siis joo, me katsotaan puoli ysin uutisia, jos ei tule mitään muuta mielenkiintoista ja ollaan telkkarin äärellä. Ehkä 1-2 krt/vko.
Niitähän tulee siis peräkkäin koko illan.. Lapset on jo ihan tuskastuneita, kun ovat yökylässä kun mummu ja pappa katsoo aina ja aina uutisia.. =0)
Mutta ei, meillä EI katsota YLE:n uutisia - ikinä. Vanhukset katsoo, todellakin.
Ehkä kerran vuodessa vahingossa katsotaan viisi minuuttia, mutta ei katsota mitään uutisia, koska ne näkee netistäkin Hesarin tai Iltsikan sivuilta, miksi ne pitäisi vielä nähdä televisiosta?
Pääasiassa uutiset luetaan netistä...
Meidän pappa kyllä kattoo aina puol ysin uutiset :D
Ite muistan kyllä lapsuudesta, että meillä aikuiset katto aina puol ysin uutiset, ja sillon oli lasten aika käydä nukkumaan...
ovat ne "oikeat uutiset"! Muita katsellaan, jos nuo jostain syystä jää väliin.
näin arvelinkin, että ei niitä kukaan muu oikeasti katso..
-ap
oli TVssä kokonaista kaksi kanavaa, tuli puoli yhdeksän uutiset niiltä molemmilta samaan aikaan.
Kunhan nyt jotkut uutiset katsoo päivittäin niin saattaa vaikka oppia jotain ja tietää mitä maailmalla ja kotimaassa tapahtuu. Salkkareista ei paljon mitään opi.
jos en ole siihen mennessä kotona, niin kymmenen uutiset.
- Kai nyt maalaisjärki (ilman mitään katsojatilastojakin) kertoo, ettei puoli yhdeksän uutisia katsota kaikissa suomalaisissa perheissä. Osassa katstaan säännöllisesti, osassa epäsäännöllisesti ja osassa ei ollenkaan, eikö vaan?
Sen sijaan, jos miehesi kokee noiden uutisten seuraamisen tärkeäksi, hän varmaan on aikuisena, täysvaltaisena ihmisenä ihan oikeutettu tähän päivittäiseen puuhaan (klo 20.30 uutisten seuraamiseen), enkä ymmärrä, miksi se sinun - tai jonkun muun - nenää kaivelisi...Ja miehesi ei todellakaan ole ainoa, jolle puoli yhdeksän uutiset ovat tärkeä jokapäiväinen rutiini, joten turha sinun ruveta miestäsi tämän takia oudoksi tai poikkeukselliseksi leimaamaan.
Oma isäni katsoi - ja katsoo edelleen - aina puoli ysin uutiset. Ei se tarkoita sitä, että koko Suomi katsoisi, mutta jos hän katsoo, antaa katsoa, ja aika moni muukin katsoo.
Mistä te, ap, oikeastaan miehenne kanssa sitten väittelettekään? Ja miksi?
Onko niin kamalaa, jos miehelläs tämä yksi toive on, että sais kattoa puol ysin uutiset? on sitä pahempaakin kuultu.
Suuret kanavat säilyttivät suosionsa vuonna 2008. TV1:n katseluosuus oli 24,1 prosenttia kokonaiskatselusta, MTV3:n osuus oli 22,9 prosenttia, TV2:n 16,8 prosenttia, Nelosen 10 prosenttia ja Subin 6 prosenttia. Yli kahden prosentin katseluosuuksiin ylsivät JIM ja YLE Teema.
Puoli yhdeksän uutiset ovat katsotuimman kanavan katsotuin ohjelma.
useimmiten ei. Riippuu muista ohjelmista. Me ollaan melkein vanhuksia, minä 39v ja mies 54v
Yleensä Ylen katsojat ovat sivistyneempiä ja heidän ohjelmamakunsakin on erilainen kuin hömppäkanavien katsojilla. Minä en löydä mainoskanavilta juuri mitään ohjelmaa itselleni.
siitä ei luistettu millään. Minulle ei jäännyt perinne päälle, mutta miehellesi on.
uutiset kuulen radiosta, tai luen netistä.
tai mistään tule mitään katsottavaa ohjelmaa.
Mies katsoo aina kympin uutiset, mäkin joskus. Mä katson useimmiten seiskan uutiset tai luen netistä.
Oli tilanne mikä hyvänsä, niin pitää vääntää telkka päälle ja äänet täysille.