Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko karpata raskausaikana?

Vierailija
20.03.2010 |

Entä jos paino vaan laskee karppauksella raskaana ollessa. mielestäni tästä ei haittaa koska syön hyvin,en kituuttamalla ja minulla reilusti ylipainoa.15kg.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleinen ohje on että pitäisi syödä monipuolisesti (karppaus ei ole monipuolista!!!!) ja terveellistä ruokaa. Jos alat noudattaa esim. neuvolan raskausdiabetestä sairastaville annettuja ruokaohjeita, paino putoaa varmasti niilläkin, jos ylipainoa on tuon verran - mutta sen ei pitäisi olla vaarallista. Tärkeintä on että lapsi kasvaa tasaista vauhtia ja saa tarvittavat ravintoaineet kasvua ja kehitystä varten.

Minulla oli juuri tuon 15 kg verran ylipainoa, raskauden lopussa painoa oli tullut lisää 6-7 kg, ja olin noin viikossa raskautta edeltävässä painossa, jopa vähän alle sen.

Kolme viimeistä raskauskuukautta kärsin raskausdiabeteksesta, joten ruokaohjeita tuli noudatettua. Noiden kolmen viimeisen kuukauden aikana paino putosi kilon per kuukausi, joten laihduin melkoisesti joka kuukausi aikana jolloin normaalisti paino sen kun nousee vaan :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla