Miltä suihinotto tuntuu miehestä verrattuna tavalliseen yhdyntään?

Vierailija

Entä suuhun laukeaminen?

t. utelias nainen

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mukavalta vaihtelulta se tuntuu. Minä en laukea siinä kovin helpolla, mutta se on minulle aivan erityinen huomionosoitus.

Kaksi naista on ottanut minulta suihin loppuun asti. Kyllä suuhun laukeamisessa on oma hohtonsa. Tulinpa myös kysyneeksi kummaltakin, että eikö se ole pahaa. Eivät ainakaan myöntäneet, vaikka omaa spermaani maistaneena tiedän sen olevan aika karmean makuista sotkua.

Vierailija

minä ainakin vedän sen loppuun asti, viimeeksi tänään. joskus menee masuun asti nesteet, mutta yleensä tyydyn ne sylkemään sitten pois. mies rakastaa suuseksiä, minä myös, vaikka mikään ei korvaa kunnon ---- ;) tänään oli tosin vain miehen vuoro, lupasin jos järjestää mun vaatekaapin, kiitokseksi pienet otot.

Vierailija

Jos ap meinasit ihan konkreetisesti, että miltä suihinotto tuntuu kyrvässä verraten naimiseen, niin kyl mun mielestä paneminen paremmalta tuntuu. Mutta muuten vois sanoo, että seksi huomattavasti parempaa, jos mukana suuseksiä. Hyvässä seksissä on kuitenkin aina ajatuksia ja tunteita mukana. Ja mulla suihinotto vaikuttaa eritoten niihin. Kun nainen pyrkii tuottamaan mulle nautintoa ja kiihottamaan, niin meikä nauttii huomattavasti kokonaisvaltaisemmin. En siis vain haaroista,vaan nimenomaan korvien välistä. Ja sama juttu tietenkin myös toisin päin. Meillä ikävä kyllä vaimo on totaalisesti laiskistunut asiassa, niinkuin seksissä ylipäätään. Mutta kai tommosia laskusuhdanteita tulee kaikilla joskus.

T:M31

Vierailija

Tuntuu TOSI IHANALTA kun nainen ottaa kunnolla suihin=antaa sperman roiskahtaa suuhun.

Annan myös naiselle suu seksiä mielelläni=nuolen pillua orkkuun saakka.Kannattaa kokeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
minä ainakin vedän sen loppuun asti, viimeeksi tänään. joskus menee masuun asti nesteet, mutta yleensä tyydyn ne sylkemään sitten pois. mies rakastaa suuseksiä, minä myös, vaikka mikään ei korvaa kunnon ---- ;) tänään oli tosin vain miehen vuoro, lupasin jos järjestää mun vaatekaapin, kiitokseksi pienet otot.
hyi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuntuu TOSI IHANALTA kun nainen ottaa kunnolla suihin=antaa sperman roiskahtaa suuhun.
Annan myös naiselle suu seksiä mielelläni=nuolen pillua orkkuun saakka.Kannattaa kokeilla.
Aikoinaan en suostunut ottamaan loppuun asti paljaalla- olin kokeillut kerran ja se oksetti.
Sitten kerran päätin yllättää mieheni ja kesken 69:n otin vaivihkaa makukortsun pois. Entiseen ei ole palattu...voihan sen ottaa niin ettei maista.

yh72
Seuraa 
Liittynyt22.1.2017

Kiihottavaa katsella, kun nainen leikki ja ottaa suihin. Tuntuu hyvältä mutta toki riippuu naisesta miten osaa ottaa suihin. Laukeaminen suuhun tai kasvoille on kiihottavaa ja eroottista. Myös naista nuollessa on kiihottavaa kun nainen laukeaa siihen ns. miehen suuhun ;). Tuu kokeilee

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat