Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni kehtaa tunnustaa että:

Vierailija
20.03.2010 |

käyttää kaksia push up-rintaliivejä päällekkäin(tai geeliliivejä) että rintavarustus näyttäisi isommalta?

Käsi Raamatulle/Koraanille ja myöntäkää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole muslimi enkä kristittykään.

Vierailija
2/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä ole tullut mieleenkään että jotkut ovat noin ... turhamaisia. No, ehkä parempi kuin silikonileikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut so far.

Vierailija
4/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kanan rintafileitä" eli ihonväriä silikonipussukoita, jotka laitetaan rintaliiveihin. huomattavasti käytännöllisempää kuin kahdet rintaliivit! EN ymmärrä miten joku voi pitää kaksia liivejä päällekkäin, vaikuttaa todella epämukavalta.

Vierailija
5/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kaksia push up-rintaliivejä päällekkäin(tai geeliliivejä) että rintavarustus näyttäisi isommalta?

Käsi Raamatulle/Koraanille ja myöntäkää.

Käytän rintaliivejä mukavuus syistä :)

Vierailija
6/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkin kokeilla samantien ja katsoa, huomaako mies mitään eroa :-)

Vierailija
7/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varustukseni on tällä hetkellä noin 80F (imetän) eikä todellakaan tarvitse näyttää isommalta. :D

Vierailija
8/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitse push-uppeja ollenkaan. Rinnoissa kokoa muutenkin E-kupin verran.

Vierailija
9/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta alta 160 cm naisella D-kuppi on ihan riittävä, varsinkaan kun ei ole mitenkään lihavakaan. Pääasia on mukavat ja istuvat rintaliivit.

Vierailija
10/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kukaan teini-iän ylittänyt? Minä totesin tuossa hiljattain, etten olekaan aikoihin pitänyt rintsikoita ollenkaan, kun ovat niin epämukavia, on kivempi olla ilman. Mutta miten epämukavaa olisi pitää kaksia päällekkäin...

Vierailija
11/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kokeillut syystä tai toisesta...hämärä muistikuva kun oli että olen. Ja muistuihan se mieleen, joskus piti laittaa lenkille kun ei ollut urheilurintsikoita saatavilla. Laitoin päällekäin kahdet rintsikat, että olisi enemmän tukea :D Kyllä niillä yhden lenkin veti.

Vierailija
12/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä pois. Jos esim tapaatkin miehen, joka ihastuu noihin ryntäisiin ja tositoimiin ryhdyttäessä riisut kahdet rintaliivit ja alta ei paljastukaan megatissejä??

Vierailija
13/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet jumpparintsikat päällekkäin koska haluan litistää rintojani, koko kun on 75h (=kammottava) ja en edes imetä tai oo ollu raskaana.. Ne nyt vaan on tollaset pallot.. Oon niin kade ystävilleni a-b kupin rinnoista.. Mutta niin kai se on että koskaan ei oo hyvä. Mutta onneksi rintani ovat terveet ja sellaisina toivottavasti myös pysyvät..

Vierailija
14/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push upit ja geelitäytteet on vieläkin kokeilematta, ikää 28 ja kuppikoko A.

Katselen kyllä kauniita rintoja, en kadehtien vaan ihaillein. :) Siltikään en kaipaa itselleni isompia, näistäkin on haittaa ainakin juostessa.

Vierailija
15/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika muhkea varustus tuli, varsinkin kun liivit nosti rinnat melkein kaulaan asti. En kyllä kehtaisi mennä niin uhkean näköisenä ulos.

Vierailija
16/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut edes mieleen laittaa kahdet päällekäin :) Teininä käytin push-uppeja, mutta nekin ovat jo jääneet pois :)

Vierailija
17/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia kokotopattuja liivejä, siis sellaisia, mitä liivit nyt nykyään useimmiten on. Niissä on kyllä taskut lisätoppauksellekin, mutta en käytä. Käytän myös sellaisia trikookankaisia toppeja kotona, siis sellaisia, joissa ei ole mitään tukea ja joita ei voi edes rintsikoiksi sanoa.

Mulla on kuppikoko b, johon olen ihan tyytyväinen, mutta tykkään käyttää noita kokotopattuja liivejä, koska ne tekee mun vartalon sopusuhtaisemmaksi, koska mulla on leveä lantio ja leveät hartiat.

Vierailija
18/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi tukevia liivejä ei ole tehty, luin vinkin jostain juoksijoiden palstalta.

En kyllä tiedä mikä on kuppikoko kun olen viime vuosina ostanut liivit Changesta ja niiden kupeissa olen kokoa H!

Vierailija
19/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolly Parton!

Vierailija
20/21 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti?

Mä en ole käyttänyt edes niitä yksiä pushuppeja sitten teini-iän. Mulle riittää mun D-kuppi, tai no nyt imettäessä on vähän isompi, eetä on imetysliivit. Mut eiköhän tuo palaudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi