Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen juopottelun takia mun viikonloppusuunnitelmat meni taas vituiksi.

Vierailija
20.03.2010 |

Alan olla kurkkuani myöten täynnä tuota haisevaa turjaketta, joka makaa sohvalla krapulassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jätä se. Minä olen vierestä seurannut kuinka appiukkoni ajan edetessä juo yhä enemmän ja enemmän.

Kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan 10 vuotta sitten, appiukkoni viikonloppuisin aina joi iltaisin. Hyvin muistan kun mieheni (silloin tietysti poikakaverini) kanssa lähdettiin käymään kaupassa ja appiukko toi anopilta salaa meille vähän rahaa ja sanoi että tuokaa 6-päkki ja laittakaa varastoon piiloon. Tuosta jo huomaa ettei terveellä pohjalla jos anopilta piti piilotella.

Nykyään appiukkoni juo kaljaa lähes päivittäin. Joka ilta juo 2 tai 3 kaljaa, ehkä enemmänkin. Sen verran mitä pystyy, aamulla pitää lähteä autolla töihin. Viikonloppujuominen (samoin lomilla) on ihan revennyt käsistä, perjantaina eka pullo avautuu kun pääsee kotiin neljän aikaan. Juomista jatkuu tauotta sunnuntaina puolille päivin asti. Käy päiväsaikaan varastossa juomassa, anopilta "piilossa". Kaikkihan sen tosiasiassa tietää koska ukko päihtyy koko ajan enemmän ja kalja haisee. Alkuillasta on jo niin kännissä että nukkuu pari tuntia, herää ja käy taas pullolla varastossa. Sama peli jatkuu yöllä, käy aina herätessään varastossa kaljalla.

Monesti appiukko on niin kännissä että saattaa kusta housuun nukkuissaan tai oksentaa. Anoppi parka yrittää nukkua silmät auki ja korvat höröllä, että kuulee jos meinaa tukehtua oksennukseen.

Anoppi on yrittänyt puhua apelle, samoin mieheni sisko. Molemmat ovat tainneet luovuttaa, mitäpä se auttaa. Joskus appiukko saattaa olla 2 päivää selvinpäin mutta sitten se taas alkaa. Appeni ei onneksi ole pahapäinen humalassa, eikä muuten pöljäile mutta ei mieltä ylennä katsoa kun toinen räät poskella sönköttää jotakin. Mieskin on pari kertaa hermostunut isälleen kun ei ole jaksanut katsoa, mutta muuten on antanut olla. Eläkkeeseen on apella enää 2 vuotta. Niitä odotellessa, mahtaa juoda itsensä hengiltä.

Vierailija
22/25 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä minkä takia olet suhteessa jos miehen juominen noin vituttaa??kärsit itse ja lapset myös.itse erosin juoppo hullusta ja elämä nyt parempaa.suosittelen sinulle samaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elä sen asiakkaansa kanssa saman katon alla. Huoralla on myöskin useampia asiakkaita..

Vierailija
24/25 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tule olla juoppohullun kanssa. Olen kuitenkin nähnyt ympärilläni sellaista että yksi saunakalja tulkitaan "dokaamiseksi". Moni mies ajattelee siten että jos syytetään jostakin niin pistetään sitten kunnolla hösseliksi.

Mitä hyvää tulee miehelle siitä että lapsi syntyy. Siis jos puhutaan parisuhteesta ? Kokemukseni ja näkemäni mukaan ei yhtäkään hyvää asiaa, ainoastaan negatiivisia juttuja. Joten älkää ihmetelkö miksi joku dokaa... siksi että elämä sitruunan syöneen tylsän ämmän kanssa ei luonnistu ilman että on kännissä.

Vierailija
25/25 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tule olla juoppohullun kanssa. Olen kuitenkin nähnyt ympärilläni sellaista että yksi saunakalja tulkitaan "dokaamiseksi". Moni mies ajattelee siten että jos syytetään jostakin niin pistetään sitten kunnolla hösseliksi.

Mitä hyvää tulee miehelle siitä että lapsi syntyy. Siis jos puhutaan parisuhteesta ? Kokemukseni ja näkemäni mukaan ei yhtäkään hyvää asiaa, ainoastaan negatiivisia juttuja. Joten älkää ihmetelkö miksi joku dokaa... siksi että elämä sitruunan syöneen tylsän ämmän kanssa ei luonnistu ilman että on kännissä.

Kaivoit sitten ikivanhan ketjun esiin että pääsit itkemään kuinka teitä juoppoja sorretaan, ja vika on aina naisissa...haist home.