Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä aikuisen ihmisen kuuluu maksaa tv-lupamaksu!!!

Vierailija
19.03.2010 |

Ärsyttää sellainen pelleily kun aikuiset ihmiset pelkää tv-lupatarkastajia ja pitää koputella ja soittaa ovikelloa samaan aikaan jne.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näkyisi kanavat ilman maksua...

Tosin siinä voisi käydä niin, että asiakkaide puuttuessa kaatuisi koko yle.

Vierailija
2/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten muut maksavat lusmujenkin osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en katso ikinä ykköstä enkä kakkosta, ei liikuttas mitenkäään jos ne olis kortin takana. Jokainen maksais mitä katsoo, ei luulis olevan nykytekniikalla vaikeeta.

Telkasta tulee nykyään niin uskomatonta paskaa, mä katon telkkaa max.2h viikossa.. tulee aika kalliiks mun katselut.

Vierailija
4/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sulla koira tai ei.

Vierailija
5/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä yle vois laittaa kanavansa kortille, ei näkyisi kanavat ilman maksua...

Tosin siinä voisi käydä niin, että asiakkaide puuttuessa kaatuisi koko yle.

Samaa mieltä...

Vierailija
6/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja ihan vaan siks että mies katsoo televisiota.

Aina kun mies on iltavuorossa, meillä on koko viikon televisio kiinni.Ei me muut perheessä tarvita sitä.

Mutta on se epäreilua jos se tulee maksettavaksi KAIKILLE, vaikkei edes omista tv.tä.

Vierailija
7/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kanavaa katsoisitte, jos haluaisitte tietää evakuointiohjeet ydinvoimalaonnettomuudessa?

Vierailija
8/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksa omaansa. Maksan varmasti noin 6 ihmisen edestä tv-lupaa.

Olen yh-äiti ja lapseni ja minä tulemme toimeen juuri ja juuri. Oletteko tyytyväisiä kun ette maksa lupaanne? Minä maksan teidänkin lupanne.

Vierailija
9/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi maksaa toisten yritykselle rahaa vaikka ei palveluja käytä? Ei mekään voida sanoa että eikun kansa maksamaan meille että varmasti pysytään pystyssä. Pyh ja pah.

Vierailija
10/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt eletään 2000 lukua, ne ohjeet tulis netissäkin ja radio on myös keksitty, valopää!!!

Vierailija
11/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kanavaa katsoisitte, jos haluaisitte tietää evakuointiohjeet ydinvoimalaonnettomuudessa?

Hätätiedotteiden tarkastuksiakin tulee jatkuvasti esim. kolmosella.

Vierailija
12/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juurikin äskettäin tarkastaja tuli ovelle. Avattiin toki ovi mutta ei tietenkään päästetty sisälle. Uhkaili siinä aikansa, että selvittäkää sitten Helsingin poikien kaa ja halvemmaksi tulisi maksaa nyt. Ei siis nähnyt telkkaa eikä voinut todistaa mitään. No, siitä on yli kk aikaa eikä "Helsingin poijjista" ole kuulunut mitään! :D

Vierailija
13/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt noita onnettomuuksia ruetaan miettimään, kyllä niitä ohjeita tulis joka tuutista

Vierailija
14/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juurikin äskettäin tarkastaja tuli ovelle. Avattiin toki ovi mutta ei tietenkään päästetty sisälle. Uhkaili siinä aikansa, että selvittäkää sitten Helsingin poikien kaa ja halvemmaksi tulisi maksaa nyt. Ei siis nähnyt telkkaa eikä voinut todistaa mitään. No, siitä on yli kk aikaa eikä "Helsingin poijjista" ole kuulunut mitään! :D

Vierailija
15/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt periaate, ja kun tarkastaja kävi, se summa minkä se olisi halunnut olisi ollut joku 500e, ei kiitos, parempaa käyttöö sillekkin rahalle. Ja me ollaan niin sivistymättömiä juntteja ettei koskaan katota ylen kanavia XD

Vierailija
16/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän saa jo nyt ihan kiitettäviä summia verovaroista, aika on ajanut tv-maksun ohi.

Vierailija
17/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Yle budjettirahoitteiseksi.

Vierailija
18/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pilallinen tarjonta ettei kannata maksaa tuollaisesta. Koskaan ei ylen paskaa katsota.

Vierailija
19/19 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä tuntitolkulla on vaan "ei signaalia"