Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetän ja laihdun liikaa!!

Vierailija
19.03.2010 |

Olen nyt imettänyt 3kk ja paino tippuu edelleen tasaiseen tahtiin. Painan jo selvästi vähemmän kuin ennen raskautta. (50kg) En haluaisi laihtua enempää! Vaatteet ei istu ja mieskin huomauttelee. Mikä avuksi? En viitsis alkaa ahmimaan sen takia kuitenkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kilot tulee takaisin kun lopetat imettämisen.. sinuna en panikoisi laihtumista..

Vierailija
2/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite painoin pahimmillaan 51kg/176cm.. Ajan kanssa paino hieman nousi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt jotain apua haluat, niin eipä siihen ole muuta keinoa kuin syödä enemmän. Napostele aterioiden välissä esim. muutama kourallinen pähkinöitä/manteleita, niissä on runsaasti energiaa eivätkä ole edes epäterveellisiä.

Ja salaatteihin kunnolla salaatinkastiketta, mieluiten öljypohjaisia. Tai ihan vaan yrteillä maustettua öljyä.

Vierailija
4/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna kysyisin neuvolassa neuvoa miten saisi painon pysymään nykyisellään.

Ahmiminen ei tietenkään kannata, mutta tarkkaile ruokavaliotasi -syötkö riittävästi? Minun piti ainakin imetysaikana syödä ainakin yksi välipala (leipä, jugurtti tms.) enemmän kuin normaalisti, ettei paino tippunut liikaan. Nyt olen imetyksen lopettanut ja -18 kg siitä kun aloin esikoista odottamaan :) Toinen tuloillaan..

Vierailija
5/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassakin sanoi että liian nopea painonpudotus lyhyeen aikaan.

ap

Vierailija
6/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin imetysaikana ihan käsittämättömiä määriä ja paino laski silti. Ei tarvitse ahmia, mutta syödä enemmän ja ehkä myös energiapitoisempaa ruokaa.

Itse jouduin vielä imettäessä maidottomalle dieetille ja sen jälkeen sai vahtia ruokaansa, jotta siinä riittivät kalorit. Vaihdoin mm. salaatinkastikkeen rasvaisimpaan minkä löysin, margariinia reilusti leivälle jne. Ja proteiinipitoisia ruokia meni paljon, 300 g lihaa meni toisinaan helposti aterialla.

Vierailija
7/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oisi itselläkin ollut tuo ongelma. Raskausaikana tuli 25kg ja imettämällä 8kk ei lähtenyt kuin muutama kilo. Mielellään oisin laihtunut kaiken ja enemmänkin... Ja söin kyllä terveellisesti imetysaikana, maito oli vain liurua. Vauvakin oli koko ajan nälkäinen ja kiinteät piti aloittaa 4kk iässä koska pojalla oli koko ajan nälkä :(

Vierailija
8/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin pähkinötä oikein reilusti. Lisäsin 3. lämpimän aterian päivääni. Söin runsaasti kalaa, lihaa, papuja yms. Rasvaa (isoprosenttista) laitoin kunnolla leivän päälle. Salaattiin öljyistä kastiketta, puuroon reilusti rasvaa. Suklaata ja muita herkkuja.

Söin, söin ja söin. Näin paino pysyi siellä 50 kilon tuntumassa kuopuksen kanssa. Esikoista imettäessä läheni 40 kiloa uhkaavasti. Imetyksen vähentämisen ja lopetuksen jälkeen paino palasi siihen tuttuun ja turvalliseen 54 kiloon.

Vierailija
9/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oisi itselläkin ollut tuo ongelma.

Sinusta olisi mukavaa olla ruma luuranko jonka bmi on 16? Sinusta olisi mukavaa jos vieraat ihmiset kaupassa kommentoisivat "anorektisuuttasi". Sinusta olisi mukavaa tuhlata valtava määrä rahaa ja aikaa syömiseen.

Aha.

t.9

Vierailija
10/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö ja syö, muista juodakkin! eikä mitään rasvattomia laihduttajien eväitä!

Vierailija
11/11 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain pitää joka mutkassa syödä. Ja huolehtia rasvan saannista. Itse painoin pahimmillani 46,5kg ja pituutta on 167cm. Heikotti ja huimasi. Älä silti huolestu, kyllä se siitä vähän tasaantuu kun imetys loppuu sit aikanaan. Ole vain iloinen ettei jää ylimääräisiä kiloja sulle! Eipä ole koskaan tarvinnut minun huolehtia että lähteekö ne 20kg pois jotka raskausaikana tulleet. :)

Kiva jälkeenpäin kuulla kysymyksiä että miten oot onnistunu saamaan kaikki raskauskilot pois. Vastaan aina että imettämällä :)

Mulle alkoi neuvolan terkka ehotteleen että lopettaa imetys kun niin laihdun. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sellaset puheet! Ei sitä liikaa laihdu jos vain syö kuiten jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän