Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärrrsyttää toimittajien hengailu av:lla juttujen toivossa!

Vierailija
19.03.2010 |

Mä ainakin tulen tänne aivovapaalle, enkä halua, että mun vitsillä heittämiäni juttuja siteerataan lehdissä muodossa "tätä mieltä ovat Suomen äidit". Argh.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saatamme poimia otteita keskustelupalstoille kirjoitetuista verkkoviesteistä lehtiimme."

Vierailija
2/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta, että joku ottaa nämä vakavasti. Herätys toimittaja, jos/kun olet kuulolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikirjoituksia kovin korkeassa arvossa, mutta kyllä ne jonkinlaista suuntaa antavat ajan ilmiöistä.

Lehtien uutiskynnys on kuitenkin kohtalaisen korkea, joten saisitte itse asiassa olla ihan tyytyväisiä, jos täältä jokin asia lehteen nousee.

Toimittaja, joka ei todellakaan hengaile täällä jutun toivossa

Vierailija
4/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat voisivat keksiä juttunsa itse, eikä lainailla mammojen aivopieruja kaiken aikaa.

Vierailija
5/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa vuosia sitten bongasin vauva-lehden jutusta äitien mielipiteitä jotka oli poimittu täältä. Joukossa oli IrmaSamulinäiti tms., joka oli ihan hirveä provoilija ja veti mielipiteensä aina överiksi.

Vierailija
6/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat toimittajien kirjoittamia ja sitten seuraavat miten niihin vastaillaan ja sen jälkeen kirjoittavat juttunsa.

Tuo viimeinen joka käsitteli raskautta ja uutta työpaikkaa taitaa olla juuri sellainen.

Vierailija
7/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain netin paskapalstalla tai vaikka naamakirjassa avautuu niin on avointa riistaa! Se nyt on vaan niin nykyaikana ja turha siitä on marista.

Niin ja en ole toimittaja.

Vierailija
8/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tosi valaisevaa osallistua ensin ketjuun ja sitten lukea lehdestä millainen artikkeli siitä on tehty. Yleensä artikkelit on erittäin tarkoitushakuisia tavalla joka ei voi olla oikein millään moraalilla mitattuna. Esimerkiksi täällä oli aikanaan kysely siitä, onko joku ulkopuolinen syyllistänyt äitejä siitä jos imetys ei ole onnistunut. Niitä vastauksia oli monta sivua, ja mä ihan laskin sieltä että yli 90% vastasi että ei ole, mutta on itse syyllistynyt. No, vauva-lehden juttu oli sitten otsikoitu "Miksi imetyksen epäonnistumisesta syyllistetään?" (tms.) Siihen oli sitten lainattu ne peräti kaksi mielipidettä joissa tällaista väitettiin tapahtuneen, ja sitten haastateltu jotain psykologia.

Mulla pisti toi juttu niin vihaksi; sen luki tuhannet vielä odottavat tai juuri lapsen saaneet äidit, jotka nyt luulee että muut oikeasti kyttää sitä imetyksen onnistumista ja vääntää puukko haavassa jos se ei onnistu. Vaikka totuus on päinvastainen! Moniko noista äideistä ei uskalla tunnustaa ongelmia, kun pelkää tuomitsemista - vaikka he saisivat vain tukea, lohdutusta ja hyviä neuvoja?

Vierailija
9/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tätä palstaa huvin vuoksi, ja jos käyttäisin jotakin täällä näkemääni lehtijutussani, tapahtuisi se vain osoittaakseni, miten matalaotsaista meininkiä nimettömissä nettikeskusteluissa on.

En missään tapauksessa poimisi täältä mielipiteitä kertoakseni, "mitä äidit ajattelevat". (Ja on kai täällä muitakin kuin äitejä)

Vierailija
10/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä keskustelun aiheeksi otetaan usein asia, josta on seuraavana päivänä (ilmeisesti jo paljon aiemmin kirjoitettu) juttu vaikkapa Hesarissa.

Vierailija
11/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toimittaja luulee, että tämä tai mikään muukaan palsta edustaa mitään kattavaa otosta suomalaisten mielipiteistä, niin johan on typerä toimittaja.

Jos joku toimittaja saa täältä av-mammojen jäkätyksistä mitään juttuIDEOITA, niin johan varsinkin on typerä toimittaja.

Ja juu: olen itse ollut toimittajana jo yli 20 vuotta, hengailen täällä usein heittääkseni aivot narikkaan - enkä takuulla ole lässytyksistä koskaan mitään juttuideaa etsinyt tai etsimättäkään löytänyt.

Eli sorry, mammat, ette te niin kiinnostavia kirjoittele...

Vierailija
12/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitukseni täällä Meidän perhe -lehden keskustelupalstalta. Vaikka tämä on kaikkien luettavissa täällä, en halua, että näitä julkaistaan lehdessä ja nimimerkilläni tietämättäni. Näin on käynyt!

Vierailija
13/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa suuri ja odotettu kummitusyö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi