Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varhainen keskenmeno ja hirveä vuoto!

Vierailija
19.03.2010 |

Vuodan ihan hirveästi, holahtelee vaan housuihin ja kohta olisi edessä neljän tunnin (!!) palaveri. Mitä ihmettä mä viritän housuihini, ettei tuoli ole noustessa saanut uutta väritystä? Voi prkl! Side ja tamponi, kuinkahan pitkään se auttaa? :-(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin lähtisin jos vuoto on poikkeuksellisen runsasta ettei siteellä pärjää. Onko kovia kipuja? Minun keskenmenoissa vuoto ei ollut niin runsasta että se olisi vaatinut erityistoimenpiteitä eikä olisi tullut mieleenkään laittaa tamponia. Kipujakaan ei ollut paljoa.

Vierailija
2/3 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on normaalistikin runsaat kuukautiset, mutta nyt vuoto on vieläkin suurempaa. Raskaus oli vasta ihan alkuvaiheessa... Pelkällä siteellä en pärjää, joten pakko kai laittaa tamponi :-(

Minä ainakin lähtisin jos vuoto on poikkeuksellisen runsasta ettei siteellä pärjää. Onko kovia kipuja? Minun keskenmenoissa vuoto ei ollut niin runsasta että se olisi vaatinut erityistoimenpiteitä eikä olisi tullut mieleenkään laittaa tamponia. Kipujakaan ei ollut paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sairaslomaa kun kävin lääkärillä. Lisöksi seurattiin hcg-arvoja koko vuotoajan (5 vkoa). Suosittelen lääkärin seurantaa, sillä sitten myös tulee heti ilmi jos on kaavintatarvetta tms.