Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä edullisin asua: ok, kerros vai rivari?

Vierailija
18.03.2010 |

Missä edullisimmat asumiskulut: kerrostalo, rivitalo, ok-talo? Omistusasunto. Hankintahintaa ei lasketa. Noin 100 neliön kokoisesta asunnosta kysymys. Eli pitäisi huomioida kaikki: vastike, sähkö, vesi, kiinteistöverot, jätekulut jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa. Veikkaan, että kerrostalossa on halvinta, koska esim. jäte-, lämmitys ja kiinteistönhuoltokuluja on jakamassa monta asukasta.

Vierailija
2/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku rivarissa hommat tehdään itse ja säästetään vastikkeessa. Ja omakotitalossa teet kaiken itse tai maksat itse että joku tekee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sisältää kaikki kulut

Vierailija
4/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon vastike ei millään kata oktn: kiinteistöveroa ja huoltokuluja. Kerrostalo on selvästi halvin. Tämä tietysti olettaa. Että talossa ei ole isoja ongelmia.

Vierailija
5/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 100 asuntoakin tekee jo melkoiset kulut, joita jakaa. huoltoyhtiökään ei ole halpa, tai jätemaksut...

itse asun 12 asunnon rivarissa, jossa ei huoltoyhtiötä. Vastike on noin 100 euroa ja se ei sisällä vettä eikä lämmitystä (sähkö).

Vierailija
6/6 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalossa tietenkin sitten vastataan yksin esim. vesiputkistorempasta, joka onkin sitten tuhansia euroja. tai kattoremppa tai mikä tahansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän