Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskeutunut jalkaholvi..muutaman kk varpaat tunnottomia??

Vierailija
18.03.2010 |

Onko kellään kokemusta ko. vaivasta?? mulla on siis jalkaholvi laskeutunut , ja nyt muutaman kk ajan etenkin isovarvas oudon tunnoton. Virolainen lääkäri vain sanoi että jokin painaa hermoa. ennen jalkaa särkikin etenkin vesikelillä mutta nyt ei edes säre vaikka välillä melko turvoksissakin.... nilkkaa hieroessa tuntuu pistelyä varpaisiin asti, samanlaista kuin jos esim puutunutta kättä tms painelee..

Onkohan tää vakavaa??? mielessä on käyny jo vaikka mitä !!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän käytä korkkareita kuin hyvin harvoin? Askelklinikka voisi olla paikka josta saat tarkan tiedon ja avun (esim. voivat suositella tietynlaisia pohjallisia).

Vierailija
2/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin aika paljon esim. telkkaa katsoessa heiluttelen varpaita.

iskias?? raskauden jälkeen mulla on kyllä alaselkä muutaman kerran menny tosi jumiin, ja meneekin aika helposti, mutta toi jalan tunnottomuus vähän ihmetyttää .. lääkäri vaan sanoi että jos tunnottomuus "nousee" ylemmäs jalkaan, niin sitten tarkempiin tutkimuksiin, mutta ajattelin täällä kysellä että onko muilla tunnottomuutta joilla jalkaholvi laskutunut .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaholvi on laskeutunut, vaiva tuli kolmen raskauden myötä ja toisessa jalassa puutuu osa varpaista. Itse sain jalkaterapeutilta ohjeeksi venyttää niveliä vaikka telkkaria katsellessa istuen ja pyöritellen jalkapöydän ja lattian välissä pientä palloa.

Vierailija
4/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei parane, ni onko edessä leikkaus?

Millanen se leikkaus on ja toipuuko siitä, siis meinaan että onko enemmän hyötyä vaiko haittaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi