Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teille ilmaantui silmänympärysryppyjä/juonteita?

Vierailija
18.03.2010 |

Kääk, huomasin kauhukseni valokuvista, että mulla (nyt 31 v) on silmänympäryksen seudussa ryppyjä, jotka näkyvät nauraessa, ihan kamalaa...

Onko muita rypyistä kärsiviä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmenkympin pintaan. Työskentelin pitkiä aikoja kuumassa maassa, joten tuloksia voi sitten ihailla nyt.:/ Nyt olen 34-vuotias, ja onhan noita juonteita tullut lisää, ois kiva löytää jokin tehokkaasti kosteuttava, hyvä silmänympärysvoide. Toisaalta, musta muilla ihmisillä naururypyt ovat vain mukavan näköisiä, eli kai aika pieni huoli.

Vierailija
2/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama sellainen viiva, jonka näkee vain ihan läheltä, silmien ympärillä. Oon 29. Siitä se alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin paljon tuona vuonna lasten takia, ehkä sekin teki tehtävänsä.

Vierailija
4/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 34v.

Muutenkin "omituista", että minua luullaan säännöllisesti 25-26v ikäiseksi...

Noh, parempi niin ;)

Vierailija
5/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

31

Vierailija
6/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä Eye Relief for Men-silmänympärysvoidetta joka ilta.

Vierailija
7/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdissa, joihin rypyt myöhemmin tulee. Eiköhän ne muutaman vuoden sisään muutu pysyviksi. :(

Olen 31.

Vierailija
8/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi silmänympärysihossa näkymään jotain mitättömän pientä rypistymistä, mutta muuten kasvot ovat edelleenkin sileät kuin vauvan peppu :). Hyvät geenit ja huolellinen ihonhoito ovat tämän mahdollistaneet.

Vierailija
9/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kauhukseni huomasin ekat.

Vierailija
10/10 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30 v. Silmäkulmissa näkyy läheltä katsottuna pienet "viivat", jotka nauraessa muuttuu näkyvämmiksi. Mulla on tosi kuiva iho ja olen kuullut, että kuivaihoisilla tulee helpommin/enemmän/nuorempana ryppyjä kuin jos iho olisi rasvaisempi. Täksi talveksi en löytänyt mitään kunnollista kasvovoidetta, kun kaikki paksummat/kosteuttavammat mitä testasin, aiheuttivat jonkinlaisia iho-ongelmia. Ensi talveksi on pakko löytää joku toimiva rasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi