Milloin teille ilmaantui silmänympärysryppyjä/juonteita?
Kääk, huomasin kauhukseni valokuvista, että mulla (nyt 31 v) on silmänympäryksen seudussa ryppyjä, jotka näkyvät nauraessa, ihan kamalaa...
Onko muita rypyistä kärsiviä?
Kommentit (10)
muutama sellainen viiva, jonka näkee vain ihan läheltä, silmien ympärillä. Oon 29. Siitä se alkaa!
Valvoin paljon tuona vuonna lasten takia, ehkä sekin teki tehtävänsä.
Ja ikää on 34v.
Muutenkin "omituista", että minua luullaan säännöllisesti 25-26v ikäiseksi...
Noh, parempi niin ;)
Käytän kyllä Eye Relief for Men-silmänympärysvoidetta joka ilta.
kohdissa, joihin rypyt myöhemmin tulee. Eiköhän ne muutaman vuoden sisään muutu pysyviksi. :(
Olen 31.
alkoi silmänympärysihossa näkymään jotain mitättömän pientä rypistymistä, mutta muuten kasvot ovat edelleenkin sileät kuin vauvan peppu :). Hyvät geenit ja huolellinen ihonhoito ovat tämän mahdollistaneet.
Ikää 30 v. Silmäkulmissa näkyy läheltä katsottuna pienet "viivat", jotka nauraessa muuttuu näkyvämmiksi. Mulla on tosi kuiva iho ja olen kuullut, että kuivaihoisilla tulee helpommin/enemmän/nuorempana ryppyjä kuin jos iho olisi rasvaisempi. Täksi talveksi en löytänyt mitään kunnollista kasvovoidetta, kun kaikki paksummat/kosteuttavammat mitä testasin, aiheuttivat jonkinlaisia iho-ongelmia. Ensi talveksi on pakko löytää joku toimiva rasva.
kolmenkympin pintaan. Työskentelin pitkiä aikoja kuumassa maassa, joten tuloksia voi sitten ihailla nyt.:/ Nyt olen 34-vuotias, ja onhan noita juonteita tullut lisää, ois kiva löytää jokin tehokkaasti kosteuttava, hyvä silmänympärysvoide. Toisaalta, musta muilla ihmisillä naururypyt ovat vain mukavan näköisiä, eli kai aika pieni huoli.