Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa seksiä - miten vältän perheriidan?

Vierailija
17.01.2009 |

En tosiaankaan aio hommailla sen kanssa mitään tänään. Olen siivonnut koko saatanan päivän ja tehnyt kaiken yksin. Mies on lueskellut nettiä, käynyt uimassa toisen lapsen kanssa (kahden kanssa on niin hankalaa), keitellyt kahvia ja leikittänyt kissaa. Ei laittanut rikkaa ristiin siivouksen eteen, ei edes ruokalautasiaan vienyt koneeseen. Yritän olla olematta vihainen, mutta en halua olla sen kanssa missään tekemisissä tänään. Tuossa se nyt yrittää jotain kynttilöitä sytytellä, hah.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee mitään ja vaimoa suututtaa -> naisen ajatusmaailma on väärä.

Mies laiskottelee haluaa pillua -> naisen pitäisi tajuta, että tämä on naisen hemmottelua.

Mies elelee vapaamatkustajana eikä koskaan kiitä -> nainen pilaa kaiken kun ei tajua miten paljon mies arvostaa hänen touhuamistaan

Mies ei käyttäydy ihmisiksi -> naisen vika ettei hän tajua sitä etteivät miehet osaa käyttäytyä ihmisiksi niin kuin naiset

Tuo on lopun alkua tuo sinun ajatusmaailmasi.Tuollaisesta ei pääse eroon jos kumpikaan ei ymmärrä toista.Et osaa ajatella,että miehesi ehkä oikeasti haluaisi hemmotella sinua,vaan mielessäsi pyörii vain negatiivisia asioita.Kyllä ne ukot meitä ja meidän touhuamista arvostaa,mutta usein me naiset pilaamme monen asian vain siksi,että emme tajua,että miehet eivät ajattele kuten me naiset.Mulla tosin oli muitakin syitä eroon kuin siivoaminen/siivoamatta jättäminen.Nyt ajattelen toisin kuin ennen.

Vierailija
22/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi sitten vähän autella, jos siitä palkitaan seksillä.

:p

Sellainen mies siivoaa, jota pidetään hyvänä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee juuri noin "mies siivoaa kun pidetään hyvänä".. sen ukko on kamala sovinisti, pettää minkä kerkeää ja pikkuvaimo valmistaa kuuliaisesti hyvää kotiruokaa aina kun mies suvaitsee tulla kotiin syömään. Ja tosiaan suosittelee näitä viisauksiaan muillekin.

Vierailija
24/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvittelisi ja pitäisi hyvänä.

Vai miten on, tehoaako sinun mieheesi ap mikään?

Mitä jos yrittäisitte kummatkin tehdä toisillenne hyvää - mies oikeasti tekisi osansa kotitöistä ja sitten yhdessä yrittäisitte saada parisuhdettanne muutenkin kohenemaan - yhteistä aikaa, läheisyyttä ja seksiä?

Saatteko lapsia johonkin hoitoon siksi aikaa, vai yritättekö saada kahdenkeskistä aikaa iltaisin lasten nukkuessa?

Jotenkin kuulostaa, ettei parisuhteenne kaikenkaikkiaankaan voi kovin hyvin.

Mutta usein on vain tahdon asia saada se taas kuntoon ja kummatkin tyytyväisiksi. Se vaatii ongelman huomioimista, sen tunnistamista ja halua alkaa ratkoa ongelmaa parhain päin ja yhteistuumin.

Vierailija
25/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitää "houkutella" mies tekemään yhteisiä asioita jotka on kuitenkin pakko tehdä????? Saman voisi todella ajatella toisinpäin- vain hyvänäpidetty nainen siivoaa- ruokkii lapset- lähettää sukulaisille joulukortteja. Jos ei mies ymmärrä-oma vika että jälkikasvu kärsii aliravitsemuksesta sikolätissä.

MInusta tuo on sovinismin ylläpitämistä. peräisin ajalta jolloin mies tienasi ja nainen eli siivellä- oli vähän pehmitettävä miestä että sai talousrahat.

Ikävät velvoillisuudet ovat yhteiset silloin kun molemmilla on sama työelämäkin- sänkyelämässä voi sitten olla mitä vaan- mutta arki on arki ja yhteinen vastuu.

Vierailija
26/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on se aika kuusta ei voi mitään :P

Vierailija
27/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haluaako jatkaa suhdetta ja perhe-elämää miehen kanssa ylipäätään ja tapahtuuko se joko siten, että suostuu nykyiseen menoon tai sitten hakemalla muutosta asioihin, jolloin kannattaa vaikka mennä pariterapiaan selvittelemään suhteen solmukohtia, kun ei kerran päästä kaksin sopimukseen perheen sisäisestä työnjaosta yms.

Jos ei halua jatkaa liittoa sellaisena kuin se nyt on ja/tai ei halua lähteä kunnostamaan suhdetta taas siedettäväksi, sitten pitää erota.

Ja miehen olisi hyvä miettiä samat jutut - mitä suhteelta haluaa jatkossa. Haluaako elää perhe-elämää ja millä ehdoin.

-

Vierailija
28/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imurointi on esileikkiä, mun mies ei kyllä myöskään muista sitä...

Vierailija
29/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa siivooja. Kaksi tuntia siivousta per viikko tulee maksamaan teille kotitalousvähennyksen jälkeen saman verran, kuin jos yksi teistä polttaisi askin tupakkaa päivässä. Halpa hinta verrattuna avioeroon. Tai voisithan sopia, että miehesi maksaa vuorollaan siivoojan ja sinä siivoat omalla vuorollasi, jos haluat säästää rahaa vain itsellesi, ja viettää säästyneillä rahoilla vaikka leppoisia lomia, jolloin mies hoitaisi lapsia.... Suunnittele ja toteuta parhainpäin :D

Vierailija
30/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas kerran kiitän kaikkia korkeampia voimia tyypistä, joka kuorsaa hiljaa tuolla makuuhuoneessa. Ja sen vanhempia, tietysti ...

Vierailija
31/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luotu miehelleen alamaiseksi. Naiselle on annettu pienemmät kädet että hän pystyisi siivoamaan (nurkistakin) paremmin ja naiselle on annettu römpsä että hän sitä hymyissä suin miehellensä antaisi. Pylly pystyyn vaan sisko...

Vierailija
32/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä ainakin on niin, että toista huvittaa siivota ja toista ei. Silloin se siivoaa jota se huvittaa. Ei tulisi mieleenkään patistaa toista omaan intooni mukaan. Homma toimii myös toisinpäin, että saan vaikka lukea omissa rauhoissni silloin kun miehellä on siivousvimma päällä.

Toisekseen miksi käytätte seksiä jonakin palkintona siitä, että mies on ollut kiltti ja auttanut? Kohtelette aikuista kuin lasta, jota palkitsette karkkipäivänä. Ei seksiä tarvitse ansaita, se on osa perustarpeita. Ei ole ihme että avioliitot menevät paskaksi jos nainen ottaa marttyyriasenteen, hoitaa kaiken ja palkitsee miestä pimpsalla kuin lasta taikka koiraa hyvästä käytöksestä.

Vierailija
33/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten lelut lattoioilta, imuroi ja tiskas.. Enkä siltikään antanut.. Olen maailman kamalin vaimo=)

Vierailija
34/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheriidan aiheuttaja??

Vierailija
35/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeää lapsen kasvattamista, eikö. Vai olisiko miehen pitänyt käydä kaljalla.

Otitko itse kahvia, vai kieltäydyikö kauniisti ?

Jos kisan ottaa kotiin perheen jäseneksi, pitää varautua siihen, että joku, vaikka sitten mies (jos ei muut) leikittää sitä.

Olet saanut romanttisen ja lapsista välittävän isän itsellesi.

En tosiaankaan aio hommailla sen kanssa mitään tänään. Olen siivonnut koko saatanan päivän ja tehnyt kaiken yksin. Mies on lueskellut nettiä, käynyt uimassa toisen lapsen kanssa (kahden kanssa on niin hankalaa), keitellyt kahvia ja leikittänyt kissaa. Ei laittanut rikkaa ristiin siivouksen eteen, ei edes ruokalautasiaan vienyt koneeseen. Yritän olla olematta vihainen, mutta en halua olla sen kanssa missään tekemisissä tänään. Tuossa se nyt yrittää jotain kynttilöitä sytytellä, hah.

Vierailija
36/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko?

Vierailija
37/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo joskus imuroi, mutta se ei sitten mene minun mieleni mukaisesti :)

Mies laittaa ruoat ja on aina ollut paljon lasten kanssa. On rakentanut talon ja mökin. Huoltaa autot ja tekee kaikki ns. "miesten työt". Joten enköhän minä sitten jouda siivoamaan ja pyykkäämään.

Koti ei ole mikään valtataistelu paikka. Tai ehkä minua on onnistanut ja olen saanut itselleni passelin miehen, ei tarvitse riidellä. Turhista asioista on muutenkin turha tupista, elämä on aivan liian lyhyt moiseen.

Vierailija
38/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää sotkunsa vaimon siivottavaksi sen sijaan että ymmärtäisi vaimonsa toiveet ja osallistuu perheen arjen pyörittämiseen?

Ei sellaista mulle kiitos.

Vierailija
39/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi huolehtia siitä yksin ja mies saisi vaan maata laakereillaan?

Vierailija
40/40 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei koti ole "mikään valtataistelu paikka". Kuitenkin teillä on erikseen naisten ja miesten työt- ja jos oikeassa olen, naisten työt ovat juuri niitä jotka pitää hoitaa päivittäin jopa useampaan kertaan ja miesten työt ovat lähinnä autosta ja muista vempeleistä huolehtimista?

Ja se on kyllä fakta ettei seksi maistu jos yksin saa tehdä sen, mikä omasta mielestä kuuluisi toisellekin. Meillä ei ole naisten ja miesten töitä, on vain kotitöitä jotka tehdään puoliksi (tai sitten minä teen kaiken ja väsyn totaalisesti -> ei seksiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi