Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net ja meklari viestissä väärä osote

Vierailija
18.03.2010 |

Eli ostaja ilmoittaa mihin tuote minkä huutanut pitää lähettää ja se "uusi" osote ei ole edes täydellinen postitoimipaikkakin puuttuu.. meklari viestissä toinen osote.

Miten toimisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymäni tuotteen toiseen osoitteeseen kuin meklari viestissä on ollut. Itsekin olen esimerkiksi kesäisin pyytänyt myyjältä postitusta ei vakituiseen osoitteeseen kun olemme olleet pidempään mökillä.

Mutta kyllä mä varmaan tuossa tapauksessa pyytäisin ostajaa kertomaan koko osoitteen mihin lähetyksen haluaa.

Vierailija
2/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja tietää kyllä että osote ei ole sama.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta osti kerran eräs "päivi" paljon vaatepaketteja ja kertoi ekassa viestissään ettei ole "päivi" vaan "satu" ja käyttää äitinsä huutistunnuksia. "satun" osoite oli tietysti eri kuin "päivin" vaikka samalla alueella asuivatkin. Lähetin ensimmäisen paketin pyynnöstä eri osoitteeseen (vaikka kohteessa luki että HUUTOPAKETTI MEKLARIN ILMOITTAMAAN OSOITTEESEEN).

Seuraavat ostot tulivat joko allekirjoituksella satu tai päivi ja siitä MINUN olisi pitänyt päätellä aina minne pitää lähettää ja muistaa se kerran ilmoitettu osoite. Juuri tuolloin tein ihan kauheasti kauppaa (muutto, hankkiuduimme eroon kaikesta meille turhasta--> yhteensä kymmeniä ellei satoja kauppoja) enkä ehtinyt tulkita allekirjoitusten etunimiä. Lähetin aina meklarin osoitteeseen ja siitähän nämä satu ja päivi riehaantuivat. Nämä äiti ja tytär siis asuvat samassa kaupungissa eri laidoilla ja yrittivät aina saada postimaksut takaisin kun joutuvat muka keskenään lähettelemään toistensa huutoja toisilleen. Ilmoittavat athallaan osoitteensa olemattomasti, vain eri etunimellä allekirjoitetulla viestillä. Antoivat jopa pari negaa minulle (ensimmäiset) ennen kuin ylläpito puuttui asiaan.

Ylläpidon mukaan ei ole tavatonta, että näin yritetään säästää postikuluissa, siis sanotaan, että tuli väärään soitteeseen ja vaaditaan postikulujen palauttamista. Siksi säännöissä vaaditaan ajantasaisia osoitetietoja joita pitäisi myös käyttää. yhteistunnuksetkin ovat juuri näistä epäselvyyssyistä huonoja ellei sitten käyttäjät asu samassa osoitteessa.

Vierailija
4/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten nimi, numerot ja paikkakunta sama.

Aina epäillyttää lähettää paketti toiseen osotteeseen.