Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua on jäänyt vaivaamaan yksi asia pomon sanomana

Vierailija
18.03.2010 |

Muutenkin minusta tuntuu että se ei tykkää musta yhtään ja pitää mua ihan idioottina. No, yksi aamu tuli mun huoneeseen ja antoi mulle yhden tehtävän. Selitti sitä tosi epäselvästi ja ylimalkaisesti. Tehtävä ei sinällään ole todellakaan vaikea. Mutta silti, halusin silti pari juttua selventää ennenkuin aloitan työn. Sitten pomo selitti, ja totesi siihen loppuun "ei tämä ole mitään avaruusfysiikkaa" Siis tarkoittiko se tuossa lopussa, että mä olen todella tyhmä, jos en osaa hommaa tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mä olisin käsittänyt asian.

Vierailija
2/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki jos sinulla on tyhmän leima syystä tai toisesta voi pitääkin tyhmänä.

yleensä kyllä sanotaan "ei tämä ole mitään ydinfysiikkaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha tehdä asiasta tarpeettoman vaikeata. Älä jää nyhertämään irrelevantteihin pikkujuttuihen, teet vaan, kyllä se riittää.

Vierailija
4/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistanut ja tehnytkin hänen mielestään jonkun asian väärin niin olisit saanut kuulla siitäkin ;) joten parempi varmistaa aina jos joku asia ei ole itselle varma. Valitettavasti näitä asennevammaisia on liikaa.

Vierailija
5/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan äläkä jää miettimään asiaa liian monimutkaisesti. Mulle tulee paremminkin mieleen, että pomon mielestä sulla on tapana tehdä asiat melkein turhankin tarkasti ja viimeisen päälle. Sellaiseen taipumukseen viittaisi tuo omakin toteamuksesi, että vaikka tehtävä ei ole vaikea, niin halusit silti selventää pari juttua ennen aloittamista.